سکوت، خلاف وحدت بوده و نه تنها آن را ایجاد یا تقویت نمی‌کند بلکه مانع تحقق آن است.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۰۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در تشریح چرایی پافشاری برخی در عدم صحبت از فتنه‌ و بازگو نکردن مسائل و نکات مربوط به آن، خاطرنشان کرد: نمی‌شود با صراحت درخصوص نیت افراد سخن گفت اما این کار و سبک از ادعاها قابل دفاع نیست.
 
سیدعلی طاهری با اشاره به ادعای برخی از افراد در زمینه سکوت درباره فتنه و عدم پرداختن به مباحثی مانند ساکتین فتنه، اظهار کرد: سکوت، خلاف وحدت بوده و نه تنها آن را ایجاد یا تقویت نمی‌کند بلکه مانع تحقق آن است.

وی افزود: فتنه نه در پی وحدت بلکه در پی براندازی نظام بود و این 9 دی بود که ایجاد وحدت کرد، بنابراین کسانی که می‌گویند صحبت از فتنه موجب تفرقه می‌شود یا نمی‌فهمند و یا این که خودشان اهل فتنه به شمار می‌آیند.

 

وی تصریح کرد: افرادی که از مسائل آگاه بوده و در خصوص آن اطلاع دارند باید برای مردم تشریح کنند که این روال در پیش گرفته شده از سوی دولت در قبال فتنه روال نادرستی بوده و به ضرر کشور، نظام و انقلاب است.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به احتمال وجود اهداف انتخاباتی دولت از بیان چنین سخنانی در مورد فتنه، اظهار کرد: دولت می‌داند که در انتخابات آتی طیف حزب‌اللهی و ولایی به وی رأی نمی‌دهند و قصد دارد طیف معا‌ند و فتنه‌گر را برای انتخابات پای صندوق‌ها بیاورد و به نظر می‌رسد همین نیت را دنبال می‌کند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم بیان حقایق و اهداف موجود برخی از آن برای مردم، بیان کرد: باید مسائل برای مردم بازگو شوند و این مردم هستند که در تصمیم‌گیری‌های آینده خود آن را مد نظر قرار می‌دهند.

به گزارش بلاغ، این درحالی است که چندی پیش یکی از مسئولان ارشد استانداری مازندران با تکیه بر کلیدواژه وحدت خواستار عدم صحبت از برخی مسائل مربوط به فتنه از جمله ساکتین فتنه به منظور حفظ وحدت در جامعه شده بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها