آنچه اتفاق افتاد در هشتم و نهم دی ماه یکی از بزرگ‌ترین فتح الفتوح انقلاب و پیروزی جبهه انقلاب اسلامی در برابر جبهه استکبار بوده است.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۰۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اذعان داشت: دشمن می‌خواهد رهبری را محدود کند و با تغییر اذهان مردم امام را تحریف و قداست رهبری را از بین ببرد که باید حواسمان به توطئه و جنگ نرم دشمنان باشد.
 
حجت‌الاسلام و‌المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی  در همایش بزرگداشت حماسه نهم دی در مجتمع اهل بیت ساری اظهار داشت: نهم دی ‌برجسته‌ترین معجزه الهی بود که به دست امت ولایی مردم ایران شکل گرفت و با اتحاد آتش استکبارگران را به خاکستر تبدیل کرد.

وی افزود: آنچه اتفاق افتاد در هشتم و نهم دی ماه یکی از بزرگ‌ترین فتح الفتوح انقلاب و پیروزی جبهه انقلاب اسلامی در برابر جبهه استکبار بوده است.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه فتنه تاریک کننده فضای اجتماع است، تصریح کرد: دشمن توطئه‌های زیادی در دهه‌های مختلف حزب خلق مسلمان، سلطه حاکمیت ملی گراها و قائم مقام رهبری اجرا کرد که نشان می‌دهد توطئه دشمن از سال‌ها قبل طراحی شده بود که مهم‌ترین فتنه سال 88 بوده که در این زمینه 12مرکز اطراف ایران، 17 سفارتخانه ماموریت علیه ایران داشتند.

حاجی‌صادقی گفت: دشمن اعتراف کرد دو عامل ولایت فقیه و اثرپذیری و وحدت مردم موجب شکست آنان در فتنه 88 شد که رهبری در خطبه‌های خود در آن سال فرمود اگر همه چیز حتی جان نرا بگیرید من دست از انقلاب بر نمی دارم که این امر موجب عصبانیت دشمنان شد.

وی بیان کرد: فتنه یعنی دشمن شناسی، باید نقشه امروز دشمن را بخوانیم و دشمن را بشناسیم زیرا دشمن تلاش دارد نقطه اتصال مردم و ولایت را قطع کند و تبری را از تولی جدا کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:  امروز برای خنثی کردن فتنه‌ها و دشمنان باید نقطه اتصال با ولایت را پر رنگ‌تر کردن و بدانیم با امام حسین و ولایت ماندن مهم است و روحیه ضد استکباری را در جامعه تقویت و پررنگ کنیم زیرا امروز دشمن با نفوذ سیاسی، فرهنگی، اقتصادی خود می‌خواهد قطب ولایت و قطب ملت را جدا کند.

حاجی‌صادقی افزود: همه بدانند در جامعه اسلامی ایران سیاستگذار تنها ولایت فقیه است و همه ما باید تابع محض ولی فقیه باشیم تا به جامعه آسیبی نرسد.

وی گفت: به عقیده دشمن امت بی‌ولایت خطری ندارد و امام بی‌امت اقتداری ندارد و اما جامعه با ولایت شکست ندارد که باید بدانید حیات جامعه با رهبرر و ولایت فقیه بیمه می‌شود.

حاجی‌صادقی بیان کرد: سه گروه هدف دشمن برای نفوذ 20 درصد مردم، 20 درصد مسئولان و 60 درصد نخبگان هستند تا با نفوذ در این گروه‌ها و تغییر اذهان، باور و مسیرها و دور کردن مردم از ایثار، رشادت‌طلبی و استفاده از واژه رفاه و آسایش مردم را از رهبر و نظام دور کند که باید با داشتن بصیرت و دشمن‌شناسی به موقع توطئه‌ها را به موقع شناسایی و خنثی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها