فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فتنه‌های بعدی در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای در حال نطفه بستن است، اظهارکرد: تولید فیلم های فارسی زبان در شبکه های ماهواره ای تهدیدی برای خانواده ها است و باید خانواده ها را از آسیب های این فیلم ها آگاه کنیم.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۱۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان از آستارا، سردار محمد عبدالله ‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در مراسم بزرگ ۹ دی در مسجد امام رضا(علیه السلام) این شهر، اظهار کرد: ملت قهرمان و بصیر ایران اسلامی در ۹ دی سال ۸۸ حماسه به یادماندنی خلق کردند.

وی با بیان اینکه فتنه در معنا به معنای بلا و امتحان است، افزود: مردم در سال ۸۸ فتنه را شناختند و این فتنه بزرگ را خنثی کردند.

 فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه فتنه سال ۸۸ دو بعد خارجی و داخلی داشت، تصریح کرد: مرکز و محل برنامه‌ ریزی بعد خارجی فتنه سال ۸۸ از بین نرفته و همچنان باقی است و آمریکای جنایتکار مرکزیت این فتنه است.

 سردار عبدالله پور اظهارکرد: دشمنان نظام در اتاق های فکر خود با برنامه ریزی های مدون به فکر سست کردن پایه های انقلاب اسلامی هستند.

 وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دو گروه سلطه گر و سلطه پذیر در جهان بود، خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و همراهی و پشتیبانی مردم گروه سلطه ناپذیری ایجاد شد و بیداری ملت های آزادیخواه و کشوری اسلامی از جمله نتایج شکل گیری آن است.

 فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه هدف از به وجود آوردن تکفیری‌ها در منطقه به سرکردگی جبهه استکبار جهانی و در راس آن آمریکا نفوذ به مرزهای داخل کشور و براندازی انقلاب اسلامی بود، گفت: آمریکا با سرمایه گذاری های چندین ساله گروه هایی همچون تکفیری ها و داعش را مدیریت می‌کند اما توطئه ها و ترفند های آنان در مقابل خط مقاومت اسلام راه به جایی نمی‌برد و شکست می‌خورند.

 سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه فتنه تمام نشدنی است و ادامه دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب فتنه های جدیدی را با ایجاد شبهات مختلف دینی و اخلاقی در فضای مجازی راه اندازی کرده و باید با بصیرت و هوشیاری مان نقش هایشان را خنثی کنیم.

 وی با بیان اینکه فتنه‌های بعدی در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای در حال نطفه بستن است، اظهارکرد: تولید فیلم های فارسی زبان در شبکه های ماهواره ای تهدیدی برای خانواده ها است و باید خانواده ها را از آسیب های این فیلم ها آگاه کنیم.

 فرمانده سپاه قدس گیلان اضافه کرد: آمریکا با هدف براندازی بنیان اجتماعی خانواده‌ها فیلم‌ های ۲۰۱۵ را که با هزینه‌های گزاف تولید می‌کند و به صورت رایگان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای در اختیار خانواده‌های ایرانی قرار می‌دهد تا اعتقادات خانواده ها را سست کند که باید بصیر و هوشیار بوده و توطئه هایشان را خنثی کنیم.

 سردار عبدالله پور، عمل به منویات رهبر معظم انقلاب را رمز غلبه بر مشکلات دانست و گفت: در حوزه فرهنگی و اقتصادی باید با بهره مندی از توانمندی های خود در مقابل توطئه های دشمنان از حالت تدافعی خارج و حالت تهاجمی بگیریم.

ارسال نظرات