خبرهای داغ:

شاهین دژ در نهم دی یکپارچه در شور و شعور

کد خبر: ۸۸۰۰۱۱۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
استقبال بی نظیر مردم بصیر شهرستان شاهین دژ در مراسم نهم دی نشان از ولایتمداری مردمان فهیم این شهر می باشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ در این مراسم با شکوه که با حضور بی نظیر مردم شاهین دژ برگزار شد ،ضمن عرض خیر مقدم به کلیه حاضرین در مراسم ،اتحاد و صمیمیت کم نظیر مردم شاهین دژ را مثال زدنی عنوان کرد.

سرهنگ نجمی بصیرت را از نشانه های بارز و اصلی بسیجیان بر شمرد و اذعان داشت :مردم با شعور ایران اسلامی در نهم دی ماه سال ۸۸ بار دیگر در صحنه ای که کفر بر پا کرده بود با تاسی از مولایشان گام در راه عزت و شرافت نهاده ،دشمن پلید را از صحنه ایران اسلامی بیرون راندند.

وی خاطر نشان کرد ،این حضور با صلابت و کم نظیر مردم شاهین دژ نشان از ولایتمداری و گوش به فرمان ولی امر زمان خود بودن را می رساند.

در ادامه مراسم با شکوه نهم دی ماه سردار عیسی زاده از فرماندهان دفاع مقدس به ایراد سخن پرادخت و گفت: امروز تمامی مواردی که در جامعه می گذرد و مشکلاتی که گاها اتفاق می افتد می بایست با همفکری کلیه جناهها در جامعه حل شود.

عیسی زاده در ادامه خاطر نشان کرد : امروز مردم ایران در پرتو منویات رهبر فرزانه خود در قله های افتخار و سربلندی قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز به حمدالله از فتنه ها در پرتو ولایت گذشته ایم و در آینده نیز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری از تمامی فتنه ها گذر خواهیم کرد.

در ادامه ای مراسم با شکوه مردم بار دیگر با آرمانهای بلند و ملکوتی حضرت امام، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر میهن اسلامی عهد و پیمانی دوباره کرده و با سر دادن شعارهای حماسی این روز بزرگ را گرامی داشتند.

ارسال نظرات