کد خبر: ۸۸۰۰۱۱۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه دشمن از سال 80 بدنبال ایجاد درگیری های داخلی در کشور است گفت: دشمن با تحمیل توطئه های مختلف علیه نظام بدنبال آن است تا بساط انقلاب را برهم زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران امروز، ۹ دی در همایش «نمایش قدرت نرم در پرتو بصیرت، ولایتمداری و روح عاشورایی» که در سالن اجتماعات بانک صادرات رشت برگزار شد با اشاره به زوند دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی از دوران مشروطه تاکنون اظهار کرد: هرگاه اعتقادات مذهبی در کنار حکومت های مردمی شکل گرفت کشور در عرصه های مقابله با دشمنان پیروز شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تفکر مذهبی و اسلامی تشکیل شد گفت: انقلاب اسلامی بر تمام فلسفه های شرق و غرب به پیروزی رسید، پیروزی انقلاب همانند پیروزی در هشت سال دفاع مقدس معجزه برزگ بود.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه آرزوی غرب ایجاد اختلاف بین مردم ایران و کشورهای منطقه است و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند، گفت: انقلاب اسلامی خط جدیدی را در دنیا باز کرده و تمام کشورهای استکباری در مقابل آن صف آرایی کردند.

چمران شعار امام خمینی(ره) را «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» دانست و گفت: جاسوسان و تحلیل گران استکبار جهانی  فهمیدند که این مکتب در دنیا حرفی برای گفتن دارد و در دل ملت ها جا باز می کند لذا به مقابله با انقلاب پرداختند. بیداری اسلامی در خاورمیانه و کشورهای اسلامی یکی از ثمرات انقلاب است و مقام معظم رهبری فرمودند که منتظر بیداری اسلامی بودند.

وی گفت: دشمنان دل بسته بودند پس از رحلت امام(ره) بساط انقلاب اسلامی بر چیده شود اما  با انتخاب مقام معظم رهبری از سوی منتخبین مردم در مجلس خبرگان به عنوان رهبر انقلاب حرکت رو به  جلو انقلاب اسلامی ادامه یافت و دشمنان در این بخش نیز ناامید به فکر توطئه های بعدی افتادند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه دشمن از سال 80 بدنبال ایجاد درگیری های داخلی در کشور است گفت: دشمن با تحمیل توطئه های مختلف علیه نظام بدنبال آن است تا بساط انقلاب را برهم زند.

چمران با بیان اینکه برخی افراد در فتنه 88 با طرح این شایعه که در انتخابات تقلب شده است و حق مردم ضایع شده است گفت: این افراد خود حق مردم را ضایع کردن و زمینه های ناآرامی در کشور را فراهم ساختند.

وی با اشاره به فتنه دشمنان در سال 88 افزود: بنابر ادعا دشمنان در فتنه 88 انتخابات بهانه بود بلکه هدف اصلی ضربه زدن به اصل نظام بود. هم اکنون نیز انرژی هسته ای بهانه دشمنان برای ضربه زدن به اصل نظام اسلامی است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه فتنه ۸۸ با حمایت های خارجی و وامانده های داخلی، کشور اسلامی ما را به پرتگاه برد، اضافه کرد: ملت ایران توهین به عکس امام در ۱۶ آذر سال ۸۸ و شعارهای هنجارشکنانه و ضد دینی در تاسوعا و عاشورای حسینی را تحمل نکردند و از همه جا به صحنه آمدند و بساط فتنه و فتنه گران را جمع کردند.

چمران با اشاره به حرکت خودجوش ملت ایران در 9 دی گفت: جمعیت میلیونی مردم در حمایت از نظام و برائت از فتنه گران در نهم دی ماه موجب خنثی سازی توطئه دشمنان و ناامیدشان از ایجاد آشوب در کشور شد.

وی در پایان با تاکید بر هوشیاری ملت در برابر دسیسه های دشمنان گفت: باید مراقب باشیم و انسجام ملی و مکتبی مان را فراموش نکنیم.

ارسال نظرات