احیاء دین اسلام موجب خشم جهانخوران برای ساقط کردن نظان انقلاب اسلامی است

آنچه که حاکمان جهان خوار را بر آن‌داشت که همواره درصدد ساقط کردن نظام سیاسی ایران باشند به آن دلیل است که انقلاب اسلامی محصول هزاران خون شهید و یک هدیه آسمانی برای بازکردن زنجیر بزرگی از یوغ طاغوت بود که آرمانش احیا و گسترش دین مبین اسلام و سیاست دینی است.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۱۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، با مطالعه رویدادها و حوادث پس از انتخابات سال 88 این موضوع برای ما برگ اثبات شود که ارتباط مستقیم و همگرایی روشنی بین صحنه‌گردانان فتنه در غرب و اهالی فتنه ساز و فتنه‌گر در داخل کشور وجود داشته است.

این پیوستگی خطرناک یک هدف مشترک و یک دغدغه مشترک داشت و آن هم عبور از سد انقلاب و نابودی آن بوده است. گردنه و پیچ خطرناکی که در سال 88 به برکت دیده‌بان بیدار نظام و مردم با بصیرت، انقلاب را از آن عبور دادیم در واقع برآیند و سرآمد فتنه‌هایی بود که استکبار جهانی در یک هماهنگی کامل با پیاده نظام خود با هدف در هم کوبیدن یا زاویه دادن انقلاب اسلامی در فضای داخلی و بین‌المللی علیه انقلاب اسلامی دنبال می‌کرد تا آن را به سرانجام برساند.

حافظه تاریخی انقلاب قطعاً فتنه‌های بزرگی چون فتنه ملی‌گراها، فتنه منافقین، فتنه خلق مسلمان، فتنه فرهنگی و فتنه 88 را از یاد نخواهد برد. همه این فتنه‌ها که حاوی راهبرد شوم بر علیه انقلاب بوده در مواجهه با ملت بزرگ و مردم قهرمان ایران اسلامی ناکارآمدی خود را نشان داد.

فرمانده سپاه بابلسرگفت: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و رسیدن به نیات پلید خود از شیوه‌های گوناگون و متناسب با بستر ایجاد شده متنفع می‌شود. گاه با جنگ یا تحریم و گاهی هم با ایجاد جنگ نیابتی و یا شبهه‌افکنی در یک نظام سیاسی از طریق پاشیدن بذر فتنه با نیت براندازی نظام جمهوری اسلامی و این راهبرد دشمن است.

وی افزود: غفلت محض است که کسی انکار کند که مهمترین و جدی‌ترین فعالیت و هدف دشمن براندازی کامل نظام اسلامی نیست و این را توهم جلوه دهد. از طرفی خطر شیطان بزرگ را حضرت امام راحل(ره) و امام خامنه ای به کرات بدان پرداختند و اشارات زیادی نیز نمودند و حجت را بر مردم و مسئولان تمام کردند.

حسین نژاد بیان کرد: دشمن به شدت دنبال این است که ثمره دستاورد سال‌ها تلاش و زحمت را که محصول خون شهدا و صبوری و شکیبایی خانواده‌های گرامی شهدا بود را در معرض تهاجم قرار دهد و اگر توانست اثری از آن بر جای نگذارد.

این مسئول یادآور شد: دلایل اینها فتنه‌انگیزی توسط برخی از افراد که مصادیق آنان در تاریخ اسلام کم نیست را می‌توان در فقدان عنصر بصیرت، خودبرتربینی، خودشیفتگی، عدم شناخت حق از باطل جستجو کرد. اعتقاد بنده این است کمبود معرفت و بصیرت همواره برای فتنه‌ها کادرساز و ظرفیت‌ساز بوده است. از سوی دیگر خردمندی و بصیرت باعث می‌شود تا افراد در حوادث و پیچیدگی‌های اطراف گم نشده و فریب نخورند.

حسین نژاد ادامه داد: در فتنه سال 88 دو نقطه یا محور؛ کانون تهدید علیه موجودیت انقلاب محسوب می‌شد. محور اول از خارج و محور دوم از داخل بود و چون سئوال شما اشاره به عامل بیرونی داشت به آن می‌پردازیم.

وی تاکید کرد: در محور خارجی آتش تهیه رسانه‌ها با همراهی محافل دانشگاهی غرب از یک سو و حمایت‌های همه‌جانبه و تمام‌قد سیاست‌مداران اروپایی آمریکایی و حتی رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی از جریان موسوم به جنبش سبز که خط مقدم محور خارجی بودند از سوی دیگر هدفی جز تغییر بنیادی در ساختار سیاسی در ایران را دنبال نمی‌کرد با نگاه به ادبیات سیاسی دولت‌مردان به اصطلاح متمدن غرب می‌توان به نوع نگاه آنان به تحولات ایران پی برد.

سرهنگ پاسدار حسین نژاد عنوان کرد: همه ما به این امر واقف و آگاه هستیم که بزرگترین عملیات سیاسی در هر کشور انتخابات آن کشور است، و مهم‌ترین انتخابات، انتخابات ریاست جمهوری است. برآیند و محصول آرای مردم می‌شود کسی که نه فقط 4 سال بر کرسی ریاست جمهوری تکیه می زند و زمام امور را دست می‌گیرد بلکه می‌تواند کشور را در مسیر حقیقی قرار دهد یا به ورطه سقوط بکشاند.

وی افزود: عناصر فتنه همانطور که گفته شد ماموریت تکیه زدن بر کرسی ریاست جمهوری به هر قیمتی یا با آرای مردم یا بدون آن برای اجرای سیاست‌های دیکته شده غرب را داشتند حتی غرب جزوه‌ای از کتاب آلوین تافلر را با عنوان موج سوم دموکراسی بعنوان قانون اساسی ایران به آنان هدیه داده بود که تا بعد از پیروزی در انتخابات از آن بهره مند شوند.

مقام سپاه بابلسرگفت: ایجاد شکاف و گسل سیاسی در بین جامعه سیاسی ایران و عدم مرزبندی با دشمنان قسم خورده انقلاب از اهدافی بود که به شدت توسط عناصر میدانی فتنه در داخل دنبال می‌شد.

این فرمانده یادآوری کرد: علیرغم هشدارهایی که مقام معظم رهبری به آنها در این زمینه داده بود ولی آنان اصرار به بازی در زمین دشمن برای زدن گل به‌خودی داشتند غافل از اینکه خودشان ابزاری برای رسیدن دشمن به هدف و با اتمام تاریخ مصرفشان نه تنها حیات سیاسی آنان بلکه اثری از آنان برجا نخواهد بود که در حال حاضر نیز غیر از این نیست.

حسین نژاد اشاره کرد: ببینید فتنه سال 88 به مثابه جنگ نیابتی بود. یک پشتیبانی همه‌جانبه از سوی غرب برای تسهیل در ایجاد فتنه در کشور صورت گرفته بود و از طرفی امپریالیسم رسانه ای تماماً در اختیار این عناصر بوده و چه قدرتی باید جلوی این امکانات مادی غرب می‌ایستاد و عملیات روانی غرب را خنثی می‌کرد؟ برچیده شدن فتنه 88 بدون حضور ولایت فقیه ممکن نبود.

وی افزود:نقش حضرت آقا در خنثی‌سازی نقشه‌های فتنه‌گران داخلی و حامیان خارجی آنان بی بدیل بود و تنها یک قدرت معنوی با آن صلابت و اقتدار می‌توانست خودش را سپر انقلاب کند و نظام را مصونیت ببخشد. این خود در حافظه تاریخی انقلاب و در کارنامه انقلابی‌گری آنان ثبت خواهد شد همچنان که برای طلحه و زبیر ثبت شده است. به هر حال دیده‌بان بصیر انقلابی که تنها با جهت‌گیری اصولی و به‌موقع از انقلاب مراقبت کرد و از تحریف و کم شدن ارزش معنوی انقلاب در مقابل رویدادها و حوادث پیش‌آمده در سال 88 شجاعانه ایستاد و دفاع نمودند و چارچوب صحیح خطوط فکری انقلاب را تبیین فرمودند.

سرهنگ حسین نژاد گفت: در طول حیات مبارک انقلاب اسلامی حداقل 16 فتنه بزرگ برای تحریف یا حذف انقلاب اسلامی روی داد که در همه آنها مردم با مسلح شدن به سلاح بصیرت نقش بارزی را در دفاع از آن ایفا کرده‌اند. آنچه در خنثی‌سازی این فتنه‌ها خصوصاً فتنه 88 نقش داشت همانطور که اشاره شد، بصیرت، خودباوری، اعتقاد قوی و مسئولیت‌پذیری در قبال خون شهدا و اطاعت پذیری در قبال آرمان‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بود.

این فرمانده بیان داشت: دشمن از بدو پیروزی انقلاب در حال برنامه‌ریزی برای نابودی انقلاب و احیای مجدد خود است، چراکه دشمن پس از شکست در بهمن 1357 دچار فروپاشی شده است. اعتقاد و باور دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی این است که کلید بازسازی و احیای خود را باید دقیقاً از جایی که دچار فروپاشی شدند آغاز کنند. تا به امروز به برکت حضور مردم همیشه در صحنه و خون شهدا و تدابیر حکیمانه حضرت آقا تمام محاسبات آنان در مواجهه با انقلاب اسلامی ناکارآمد شد.

حسین نژاد عنوان کرد: : باید توجه داشت آنچه که حاکمان جهان خوار را بر آن‌داشت که همواره درصدد ساقط کردن نظام سیاسی ایران باشند به آن دلیل است که انقلاب اسلامی محصول هزاران خون شهید و یک هدیه آسمانی برای بازکردن زنجیر بزرگی از یوغ طاغوت بود که آرمانش احیا و گسترش دین مبین اسلام و سیاست دینی است.

وی گفت: طبیعی خواهد بود که چنین نظامی مورد عداوت و دشمنی و کینه توزی قرار خواهد گرفت. پس همه دلسوزان انقلاب و همه مسئولین در همه سطوح در برابر ایجاد فتنه‌ها قطعاً وظایفی را برعهده خواهند داشت. وظیفه فردی، وظایفی را که نخبگان و اقشار فرهیخته در جامعه دارند و وظیفه‌ای که دولت در این زمینه دارد.

مسئول سپاه بابلسر بیان داشت: در یک هم‌گرایی و هم‌بستگی کامل اگر هر کسی وظیفه خویش را به درستی انجام دهد قطعاً سد استوار و محکمی خواهیم ساخت در برابر هر فتنه و این همبستگی و اتحاد و همدلی رمز غلبه بر فتنه‌ها است.

سرهنگ حسین نژادابراز کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، گردهمایی سیاسی برای خانواده و اعضای شورای حوزه، برگزاری یادواره شهدا در سطح محلات، برگزاری گردهمایی 9 دی در سطح شهرستان با حضور مردم و مسئولین در سینما شقایق، برگزاری گردهمایی 9 دی در بخش‌های بهنمیر و هادی شهر، افتتاح ساختمان حوزه‌های خمینی روح الله، سیدالشهدا و حضرت معصومه(س) از جمله برنامه‌های شاخص سپاه ناحیه بابلسر در سالروز گرامی‌داشت 9 دی در شهرستان بابلسر است./ تسنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها