فرمانده سپاه بناب در آیین گرامیداشت سالروز ۹ دی این شهرستان، گفت: یکی از علت هایی که جمهوری اسلامی ایران در مقابل جنگ نرم دشمن مقاومت می کند، قراردادن موانع سخت جمهوری اسلامی در مقابل قدرت های بزرگ است که از جمله آنها ایمان و اعتقادات مذهبی مردم است.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۴۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عمران دوستی با اشاره به نحوه شکل گیری فتنه ۸۸، اظهار داشت: شکل گیری فتنه ۸۸ از انتخابات سال ۸۴ آغاز شد، به طوریکه پنج ماه پس از این انتخبات ۸۴ ، دکترین امریکایی نظریه مهار ایران رامطرح کردند.

وی افزود: در سال ۸۶ فتنه طراحی شده و در سال ۸۸ شاهد عملیاتی شدن فتنه و انقلاب رنگی در ایران بودیم که در این بین امریکا ۴۰۰ میلیارد دلار برای پیش بازسازی ایران اختصاص داد که این مقدار بین سه جریان منافقین، سلطنت طلب ها و آقازاده ها تقسیم شد.

دوستی با اشاره به مراحل انقلاب رنگی، بیان داشت: مرحله نخست به چالش کشاندن نتیجه انتخابات، مرحله دوم خرابکاری گسترده و اردوکشی خیابانی، مرحله سوم تشکیل دولت موقت و مرحله چهارم، بازگشت سلطنت طلب ها و رسانه های غربی با همکاری سفارت خانه های امریکا بود.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در روزهای فتنه، تصریح کرد: نقشی که رسانه ها در این ایام داشتند بسیار مهم بود به طوریکه تلویزیون بی بی سی فارسی از آذر ۸۷ مشغول به کار بوده و CIA و شبکه های قطر به طور مشترک به نفع موسوی، تبلیغات گسترده می کردند.

فرمانده سپاه بناب یادآوری کرد: عمده هدف طراحان فتنه ۸۸ این بود که ولایت را در راس جمهوری اسلامی ایران محدود کنند که با حضور حماسی مردم در حماسه های 8 و 9 دی، طرح آن ها ناکام ماند.

دوستی با بیان اینکه ۹ دی روز تولی و تبری و حماسه حضور است، گفت: حضور در آیین بزرگداشت ۹ دی در حقیقت احیای حماسه ۹ دی بوده و به اندازه خلق حماسه ارزشمند است.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در نهم دی، به دنیا ثابت کردند که ملت ایران در پرتو ولایت، حقیقت واحد هستند.

ارسال نظرات