پیام فرماندار بهاباد به مناسبت 9 و 12 دی ماه

فرماندار بهاباد به مناسبت فرا رسيدن نهم و دوازدهم دی ماه روز بصیرت و سالروز سفر پُر بركت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدّظله العالی) و روز يزد پیامی صادر نمود.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۴۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، متن پیام "عباس اقبال" بدین شرح است:

دیماه برای مردم استان یزد و شهرستان بهاباد ماهی پر از خاطرات شیرین و بیادماندنی و برای ایران اسلامی یادآور حماسه ای ماندگار و دشمن شکار است.

نهم دی، روزی که قاطبه ملت ایران از هر جناح و هر زبان و هر قومیت، یکدل و یکپارچه در یک عزم ملی بار دیگر خواب استکبار جهانی را آشفته کرد و آمریکای جهانخوار و اذنابش را ناامید و دل دوستان انقلاب اسلامی را در سراسر جهان شاد و خوشحال نمود.

ملت با بصیرت ایران که در بزنگاه های حساس موقعیت شناسی خود را ثابت نموده، در دفاع از انقلابش به میدان آمد و در یک حرکت خودجوش و حماسی، خط بطلانی بر نقشه های استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جهانخوار کشید و برای چندمین بار ثابت کرد هنگامی که انقلاب اسلامی این میراث ماندگار امام راحل و شهیدان بخون خفته را در خطر ببیند، همه ملت با هر سلیقه ای تحت لوای ولایت فقیه به صحنه می آید و برای نگهبانی از این ودیعه الهی یکدل و یک صدا از انقلاب اسلامی دفاع می کند.

دوازدهم دی، سالروز ورود مسرت بخش و با برکت حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای(مدظله العالی) به دیار پرصفا و صمیمت یزد می باشد که مردم با استقبال بی نظیر از مراد خویش عمق ارادت خود را به مقام منیع ولایت و نظام اسلامی نشان دادند و در همین سفر بود که ایشان به دارالعباده یزد ویژگی دیگری اضافه فرمودند و دارالعباده را به دارالعلم مزین نموده و برای شاهد مطلب خود به مقام بلند علمی و معنوی علامه ملاعبدا... بهابادی اشاره و تصریح فرمودند: ملاعبدا... صاحب حاشیه که مال همین بهاباد شماست استاد شیخ بهایی استاد علوم عقلیِ صاحب مدارک، همین ملاعبدا... است.

اینجانب با گرامیداشت این روز پرشکوه و سرنوشت ساز از خداوند منان مسئلت دارم ملت بزرگ ایران با اتحاد و همدلی و با بهره گیری از بصیرت مثال زدنی خود در پرتو اطاعت از ولایت فقیه بتواند گامهای بلندتری در مسیر ترقی و نهایی کشور بر دارد تا انشاا... ایران اسلامی در آینده ای نه چندان دور الگوی جامع و مانعی برای جهانیان باشد.

عباس اقبال بهابادی

فرماندارشهرستان بهاباد

ارسال نظرات
آخرین اخبار