مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در جمع مردم ولایت مدار رودبار جنوب گفت: فتنه گران برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لباس دین بر تن کردند و در واقع با لباس دین فتنه بر علیه دین انجام دادند.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۶۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت  الاسلام والمسلمین محسن زاده مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در جمع مردم ولایت مدار رودبار جنوب ضمن تبریک یوم الله ۹دی، گفت: نهم دی ماه باید گرامی داشته شود، چون یوم الله است.

وی با اشاره به اینکه هدف فتنه گران جنبش سبز سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، ادامه داد: هدف آنها از بین بردن ارزشهای اسلامی بود، این هدف را برخی از خواص بی بصیرت که تشنه قدرت بودند اجرایی کردند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه اگر آدمهای عادی تقلب در انتخابات را مطرح می کردند کسی آن را باور نمی کرد، بیان کرد: اما خواص بی بصیرت بحث صیانت از آراء را در پیش گرفتند و این مسوولیت را هاشمی بهرمانی رفسنجانی بر عهده داشت.

محسن زاده با تاکید بر اینکه فتنه گران برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لباس دین بر تن کردند، خاطر نشان کرد: و در واقع با لباس دین فتنه بر علیه دین انجام دادند.

حجت الاسلام محسن زاده با اشاره به اینکه مردم اسلام دوست ایران بعد از روز عاشورای امام حسین(ع)خیل دهها میلیونی به راه انداختند، عنوان کرد: آنها در این روز دست بیعت مجدد به سمت نائب امان(عج)دراز کردند، سخن ولی فقیه برای مردم فصل الخطاب است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه در سال ۸۸ با مدیریت پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی شعله های فتنه را در کشور فرو کش کرد، اظهار کرد: هر چند عده ای  تلاش کردند شعله های این فتنه را روشن  نگه دارند.

محسن زاده با تاکید بر اینکه فتنه ۸۸به پایان نرسیده، ۹دی  شعله های این فتنه را خاموش کرد، تصریح کرد: اما آتش زیر خاکستر فتنه هنوز باقی است با پیروی محض از ولایت فقیه اجازه ندهید که بار دیگر شعله های زیر خاکستر  این فتنه شعله ور شود.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان افزود: دشمن داخلی و خارجی در انتخابات آینده به دنبال شعله ور کردن شعله های آتش فتنه ۸۸ هستند.
وی اضافه کرد: دو قطبی سازی امنیت و معیشت از برنامه های جدید دشمنان داخلی و خارجی برای کشورمان است.

محسن زاده با بیان اینکه نتیجه مذاکرات با آمریکا برجام، نافرجام است، خاطرنشان کرد: فتنه هنوز باقی است و تازمانی هم که فتنه باشد ۹ دی باید باشکوه تر برگزار شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات