خبرهای داغ:
فرمانده بسیج سپاه شهرستان علی آباد کتول گفت: ملت ایران با بصیرت همیشه در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی می کند
کد خبر: ۸۸۰۰۱۶۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ محمود بیات کوهسار در تجمع نهم دی ماه شهر فاضل آباد بیان کرد: اگر تاریخ انقلاب اسلامی را ورق بزنیم، با ۲ الگوی ماندگار مواجه می شویم که امام خمینی (ره) و شهدا هستند.
وی بیان کرد: در تفکر اسلامی انسان را اینگونه تعریف می کند که دارای دو بعد مادی و معنوی است و اگر انسان بخواهد به کمال برسد.
بیات اظهار کرد: چکیده ۱۲۴ هزار پیامبر و ۱۲ امام معصوم در تفکر انقلاب اسلامی نهفته است و دشمن از سال ۱۳۵۷ تقابل با این تفکر را آغاز کرد.
فرمانده بسیج سپاه شهرستان علی آباد کتول گفت: در یک دوره با جنگ سخت با راه اندازی جنگ تحمیلی اینکار را انجام دادند اما ۲۲۰ هزار شهید دادیم تا تفکر خود را حفظ کنیم که برنامه ریزی برای گرفتن سکوهای نفتی و ... از جمله آن ها بود.
بیات افزود: تا سال  ۲۰۰۳ تلاش کردند تا بتوانند با ما به تقابل بپردازند. در این سال ها قوی ترین گسترده ترین تحقیقات را درباره انقلاب اسلامی انجام دادند تا ۴ کلمه را مد نظر قرار دادند.
وی بیان کرد: آنها در قدرت هوشمند خود در همه ی کشورهای منطقه جنگی را آغاز کردند تا بتوانند ما را تسلیم خواسته های خود کنند.
فرمانده بسیج سپاه شهرستان علی آباد کتول با بیان اینکه گام بعدی آن ها راه تاسیس اسلام امریکایی است، افزود: آنهاداعش را راه اندازی کردند که یک خشاب ۳۰ فشنگی را در قلب کودکی خالی می کنند و بعد پرچم لااله الله و محمد رسول الله را برافراشته می کنند.
بیات با اشاره به اینکه استکبار تفکر نیاوران را راه اندازی کرد، گفت: آنها سه ایده از این هدف داشتند اول اینکه اگر در قدرت جهانی حل نشویم از بین می رویم. دوم اینکه استقلال را بی معنا می دانند در حالی که ما ۲۲۰  هزار شهید و هزاران شهید مدافع حرم داده ایم.
سوم غلبه بر ادراکات ما غلبه کند و با کودتاها و انقلاب های مخملین که یکی از سناریوهای خود را در سال ۷۸ و دیگری را در سال ۸۸ اجرایی کردند.
وی اذعان کرد: آنها برای انتخابات ۸۸ ، ماه ها برنامه ریزی کردند، انتخابات پایان یافت و هنوز آراء پایان نیافته‌، میرحسین موسوی خود را پیروز انتخابات اعلام کرد.
فرمانده بسیج سپاه شهرستان علی آباد کتول افزود: 320 هزار میلیارد خسارت وارد کردند، بانک ها، حوزه های بسیج و مساجد را به آتش کشیدند و عکس امام را پاره کردند و به قدری گستاخ شده بودند که حرمت عاشورا را شکستند در حالی که امام حسین (ع) و عاشورا خرط قرمز ماست.
بیات گفت: اما مردم ما با بصیرت خود پاسخ این گستاخی ها را داده و به خیابان ها آمدند و باید دانست رهبر انقلاب دو سطح معرفت دینی و مسایل اجتماعی است. اختلاس هایی که رخ داده است نمونه ای از فتنه های دشمن است . فتنه های زیادی در زمینه انرژی هسته ای بود که رهبرانقلاب با درآیت مقابله کردند.
وی خاطرنشان کرد: نوید خداست که روز به روز این اتفاقات می افتد ولی ما با بصیرت پیروز خواهیم شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها