خبرهای داغ:
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم؛
متاسفانه امسال در ایامی به یوم اللّه نهم دی ماه نزدیک میشویم که برخی از مسولین در حمایت از فتنه گران صحبت از رفع حصر را به میان آورده و گستاخانه به این موضوع دامن میزنند.به این افراد در هر سمتی که هستند یاد آور میشویم ملت ایران فتنه را خط قرمز انقلاب میداند.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۸۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
ملت ایران فتنه را خط قرمز انقلاب میداند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم بمناسبت فرارسیدن سالروز یوم الله نهمدی ماه به شرح زیر است:

"إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّى يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم" 

ملت عظیم ایران در دهه ی چهارم انقلاب اسلامی بر گذشته ی خود میبالد که با حضور گسترده و با بصیرت همچنان در مقابل دخالت ها و دشمنی های مستکبران که هرکدام شاید برای فروپاشی یک نظام کافی بود مقتدرانه از آرمان های خود دفاع کرده و هر روز با خون شهدای خود بر عهد خویش استوار تر میشود.

 این ملت همیشه خط شکنان مقاومت در برابر شیاطین بزرگی همچون آمریکا و اسرايیل بوده و حضور آشوبگرانه و فتنه جویانه ی 38 ساله ی آنها که یکی از مشخص ترین آن فتنه آمریکایی انگلیسی 88 است را محصول در پیش گرفتن راه حمایت از مظلومان جهان و زنده نگه داشتن خط مقاومت در منطقه میداند.

متاسفانه امسال در ایامی به یوم اللّه نهم دیماه نزدیک میشویم که برخی از مسولین در حمایت از فتنه گران صحبت از رفع حصر را به میان آورده و گستاخانه به این موضوع دامن میزنند.به این افراد در هر سمتی که هستند یاد آور میشویم که اگر شما به دولت، مجلس شورای اسلامی و یا هر منصبی که در نظام جمهوری اسلامی دست یافتید؛ توسط رای همان ملتی است که فتنه را خط قرمز انقلاب میداند و در حماسه نهم دیماه از فتنه گران براعت جسته اند.

به شما مسوولین قاطعانه هشدار میدهیم حمایت از خائنین به این نظام مقدس و فتنه موضوعی نیست که با مطرح کردن مقطعی و  مهندسی چینش این افراد در مناصب دولتی بخواهید قبح شکنی کرده و یا تلطیف فضا کنید.

منافقانی این فتنه را رقم زدند که به طور مستقیم مورد حمایت دشمنان قسم خورده خارجی بودند که ما در مذاکرات اخیر مجددا با خوی شیطان صفتی آنان روبه رو شدیم.اگر در بحث مذاکرات طرف مقابل تنها و فقط با توجه به اقداماتش در سال 88 سنجیده میشد قطعا فرجام برجام اشتباه کردم های مسولین نبود.

نهم دی ماه یک لوح زرین دیگری بود که به افتخارات ملت ایران اضافه شد و همچنین پاسخ قاطعی بر تمامی دشمنی های دشمنان خارجی و نیز داغ ننگی بود بر پیشانی خواصی که در فضای غبارآلود فتنه لغزیدند و مضمون بارز آیه شریف  "خَسِرَ الدُّنْيَا وَالْآخِرَةَ" شدند.
ارسال نظرات