حجت الاسلام و المسلمین نظری :

بیگانگان برنامه های تلویزیون خود را تعطیل و متوجه انتخابات ایران کردند

خبرگزاری بسیج: همایش بزرگ روحانیون وائمه جماعت استان تهران به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران برگزاری شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۹۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان تهران در این همایش با گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه سال 88 اظهار داشت: گردانندگان خارجی فتنه برنامه های عادی تلویزیونی خود را تعطیل کرده و برنامه های آنها متوجه انتخابات ایران شده بود.

حجت الاسلام و المسلمین نظری اظهار داشت: هنگامی که وزارت اطلاعات ساختمان کمیته صیانت از آراء مردمی را که سران فتنه ایجاد کرده بودند، تصرف کرد، نماینده انگلیس در این ساختمان مشغول انجام فعالیت های خرابکارانه بود.

وی افزود: این حادثه خسارت های مادی زیادی به دنبال داشت و عده ای از هموطنان بی گناه هم در این ماجرا جان خود را از دست دادند و بروز این اتفاقات اعتبار نظام را زیر سوال برد. حوادث سال 88 برای مردم موجب عبرت بود که اجازه ندهند دشمنان با ایجاد شکاف در میان اقشار مختلف مردم علیه نظام استفاده کند.

حضور جمعیت چند میلیونی وسط هفته و در روز کاری بدون برنامه ریزی قبلی یک اتفاق بی بدیل بود که در تاریخ انقلاب رخ داد و نقشه خائنانه استکبار را نقش بر آب کرد.  

 

ارسال نظرات