خبرهای داغ:
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: خنثی شدن فتنه 88 عنایت ویژه خداوند به ملت ایران بود، این ملت می‌تواند با وحدت خود تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کند.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۰۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
خنثی شدن فتنه 88 عنایت ویژه خداوند به ملت ایران بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی‌نژاد پیش از ظهر امروز در همایش حوزه انقلابی، پشتوانه علمی، معنوی و سیاسی نظام اسلامی که در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء برگزار شد، با اشاره به حماسه 9 دی اظهار کرد: این حماسه سند افتخار حفظ کیان نظام اسلامی در تاریخ ایران است، حماسه 9 دی فراجناحی بودن ارزش‌های اسلامی را آشکار کرد و مردم در این روز حمایت خود را از ولایت فقیه نشان دادند.

وی ادامه داد: برخی افراد از سخنان مقام معظم رهبری دم می‌زنند، اما عمل به سخنان ایشان مهم است، خنثی شدن فتنه 88 عنایت ویژه خداوند به ملت ایران بود، این ملت می‌تواند با وحدت خود تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کند، حماسه 9 دی رفراندوم ملی برای نظام اسلامی بود.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: یکی از بزرگ‌ترین شعائر الهی که حفظ و شکوفایی آن وظیفه تمام افراد است، شجره طیبه انقلاب اسلامی است، امام خمینی(ره) که فرزندی از تبار رسول اکرم(ص) بود، توانست با بهره‌گیری از تعالیم ائمه معصومین(ع) انقلاب اسلامی را به ثمر برساند.

حسینی‌نژاد با اشاره به بازتاب‌های انقلاب اسلامی در جهان اضافه کرد: امروز در همه جهان شاهد توفیقات انقلابی هستیم که روحانیت تشیع آن را آغاز کرده و به پیروزی رساند. امروز مردم سوریه شاهد شکست جبهه استکبار و ایستادگی جبهه مقاومت هستند، اکنون در عراق با هوشیاری مرجعیت نجف شاهد هستیم که داعش شکست می‌خورد، مردم کشورهای یمن و بحرین نیز به مقاومت خود ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: طلاب حوزه علمیه باید به دعوت رهبر معظم انقلاب در خصوص انقلابی ماندن حوزه پاسخ بدهند و در این راه تلاش کنند، اگر حوزه علمیه پاسخگوی نیازهای علوم انسانی باشد و در این خصوص مطالبه‌گری داشته باشد شاهد یک جهش بزرگ خواهیم بود.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: این مجمع کمیسیون‌ها و جلسات زیادی را برای تدوین راهکارهای انقلابی ماندن حوزه برگزار کرده و این راهکارها به شورای عالی حوزه پیشنهاد و در آنجا تصویب شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همایش‌های زیادی را برای ترویج نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص حوزه انقلابی در استان‌ها و شهرهای مختلف برگزار کردیم و برای برگزاری مستمر این همایش‌ها برنامه‌ریزی شده است.
ارسال نظرات