خبرهای داغ:
مسؤول حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان:
ولی روزپیکر ظهر امروز در حاشیه مراسم 9 دی در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) بهبهان در این شهرستان اظهار کرد: درس‌های که تاریخی از صدر اسلام تا کنون به ما یاد داده بصیرت و ایستادگی در مقابل دشمن و وحدت میان جوامع مسلمان است که بتوانند در برابر توطئه‌های دشمن مقاومت کنند.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۲۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰

وی با بیان اینکه بعضی از خواص در فتنه سرمایه‌گذاری کردند ادامه داد: وقایع و علل پیدایش فتنه سال 88 و مواضع رهبری در مورد فتنه و فتنه گران بسیار روشن است.
مسؤول حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان بهبهان ضمن اشاره به اینکه تقلب رمز آشوب فتنه‌گران بود افزود: همان‌گونه که در اظهارات بعد از فتنه این موضوع اثبات شد، بعضی از خواص با این فکر که دعوا میان دو فرد است و برخی نیز عامدانه سکوت کردند در حالی که هدف فتنه‌گران از بین بردن اصل نظام اسلامی و براندازی آن بود.
روزپیکر خاطرنشان کرد: مردم آگاه و بصیر ایران فارغ از اینکه به کدام شخص رای داده بودند با دیدن حرمت‌شکنی عاشورای حسینی صبرشان تمام شد و مشت کوبنده‌ای در 9 دی بر دهان فتنه‌گران و حامیانشان زدند که در تاریخ ماندگار شد.
وی ضمن اشاره به اتفاقات فتنهٔ 88 تصریح کرد: حاصل سال‌ها سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی دشمن در فتنه 88 خلاصه شد و با حضور مردم و اطلاعت‌پذیری از ولایت فقیه خنثی شد.
 مسؤول حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان بهبهان ادامه داد: لزوم آگاهی و بصیرت نسبت به مسائل جامعه در قشر دانشگاهی بسیار ضروری است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها