خبرهای داغ:
نماینده مجلس خبرگان در اندیمشک گفت: ۹ دی یعنی روز حماسه چهل میلیون نفر ، و میثاق با ولایت، مسئوله ولایت مسئله جناحی نیست همه با آن بیعت می کنند.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۲۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
به گزارش بسیج از اندیمشک ، آیت الله عبدالکریم فرحانی گفت: بزرگترین حرکت های ما را امام (ره) برنامه ریزی و مدیریت کرد، امام دفاع مقدس را هدایت، فرهنگ فریب لبخند دشمن را نخوردن و فرهنگ حسینی را ترویج و مدیریت کرد.
وی گفت: امام در سخترین شرایط از دنیا رفت، خیلی ها تحلیلشان این بود اینها مال اسلام نیست و مربوط به شخصیت کاریزمای امام است، و خیلی ها تحلیلشان این بود اینها مال امام بود، تحلیلگران غربی این نکته را می گفتند که امام (ره) با قدرت خود روشنفکری را عقب زده و مدیریت جریان انقلاب را در دست گرفته است.
نماینده مجلس خبرگان در ادامه تصریح کرد: وقتی امام از دنیا رفت فکر می کردند مسئله تمام شده است، در شرایطی که آمریکا بیخ گوش ما بود، قطعنامه را قبول کرده بودیم و سکان  انقلاب را به دست امام مسلمین و رهبر عظیم الشان در دست گرفت.
وی گفت: امروز مردم سوریه و لبنان مردم عربی که جریان ناسیونالیسم را تجربه کرده اند فهمیده اند که راه به جایی نمی برند، امدند در دکترین ولایت امام راحل و امام حاضر منسجم شدند، دنیا باور نمی کرد که ولایت امام امروز ما با مدیریت خارق العاده و با اتکا به مردم و بصیرتشان انقلاب را مدیریت کند.

آیت الله عبدالکریم فرحانی گفت: ۹ دی یعنی روز حماسه چهل میلیون نفر ، و میثاق با ولایت، مسئوله ولایت مسئله جناحی نیست همه با آن بیعت می کنند، مشکلی که با سران فتنه داریم این است ، چهل میلیون نفر با سازماندهی مردمی می آیند تا نشان بدهند که دوره ولایت و فلسفه قرآن آغاز شده است.

حماسه نه دی حماسه بزرگی است که باید بازخوانی شود، هم سران این فتنه و هم علت شکل گیری حرکت بزرگ مردمی باید بازخوانی شود، چون تکرار خواهد شد، ما دائما درمعرض این توطئه ها هستیم.

باید بدانیم اگر از دکترین ولایت فاصله گرفتیم راهمان کج خواهد شد ، ما به سلیقه ها در چارچوب قوانین ولایت  احترام می گذاریم .

در پایان این مراسم عموم مردم با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر فتنه گر» سر می دادند و گروهی از خواهران بسیجی سرودهای انقلابی خود را اجرا نمودند.

همچنین گیشه فروش بلیط های جشنواره فیلم مردمی عمار نیز در کنار این مراسم در حال فعالیت بود که با استقبال خوبی همراه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها