خبرهای داغ:
وزیر اطلاعات با گرامیداشت حماسه نهم دیماه مردم ایران در سال 1388 از این روز به عنوان تجلی حماسه آفرینی مردم ایران در دفاع از اصل اسلام و عظمت قرآن یاد کرد.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۳۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
به گزارش بسیج حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی روز پنجشنبه در ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه حراست‌های کل کشور در سینما نفت آبادان افزود: 9 دیماه روز به پا خاستن مردم انقلابی ایران در دفاع از ارزش ها و اصول انقلاب است.
وی اضافه کرد: مردم ایران بارها در دوران عمر با عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده اند که وقتی صحبت از دفاع از اصول انقلاب به میان می آید، به عرصه آمده و از نظام خود دفاع می کنند.
حجت الاسلام علوی ادامه داد:مردم ایران وقتی دیدند که قرآن مورد هتک حرمت قرار گرفته و حرمت عاشورا ،اهل بیت (ع)و اصل ولایت فقیه شکسته شده و مورد تعدی قرار گرفت همه دلخوری ها را کنار زده و زیر پرچم ولایت از اصول و پایه های اسلام دفاع کردند.
وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش از قرآن کریم به عنوان کتاب زندگی یاد کرد و گفت:قرآن کریم، کتاب درسی دانشگاهی است که معلم آن، خداوند بزرگوار است.
حجت الاسلام علوی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم عمل به دستورات قرآنی از سوی افرادی که خود قاری قرآن هستند افزود: پیوند با قرآن و تمسک به اهل بیت (ع) بیمه کننده مردم به ویژه سازمان های اطلاعاتی و امنیتی در برابر تهدیدهاست.
به گزارش ایرنا برترین های ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه حراست‌های کل کشور، روز پنجشنبه در دو بخش آقایان و بانوان معرفی و تجلیل شدند. 
این مسابقات با حضور 128 شرکت‌کننده در رشته‌های قرائت، حفظ قرآن، ترتیل، ابتهال و تواشیح همراه بود که راه‌یافتگان به این مرحله از سراسر کشور در آن حضور دارند. 
967 شرکت کننده در این مسابقات قرآنی شرکت داشته که 839 نفر از آنها در بخش کتبی و به صورت برخط در این مسابقات در روزهای 4 و 5 دی شرکت کردند. 
ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه حراست های کل کشور از روز چهارشنبه در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر آغاز شد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها