خبرهای داغ:
فرماندار گميشان گفت: حماسه 9 دی نماد تجلی وحدت و همبستگی ملی مردم با نظام و رهبری انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۴۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، امیر شیر توماچ در مصاحبه با خبر گزاری بسیج گمیشان در خصوص 9 دی  گفت :9 دی متعلق به جناح و قشر خاصی نیست. و اگر ملّت ما در هر زمانی احساس کنند که نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران از طرف بیگانگان در معرض خطر و تهدید است بی درنگ جان خود را فدای دفاع از ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند کرد.

وی گفت: همواره در طول تاریخ با توطئه ها و فتنه های فراوانی از سوی بیگانگان و دشمنان اسلام و انقلاب مواجه شده ایم. ملّت بزرگ ایران به رهبری امام امّت جنگ هشت ساله را پشت سر گذاشته و در این راستا شهیدان فراوانی در راه کیان اســلام و انقلاب و حفظ تمامیت ارضی ایران عزیز نثار کرده است. اما آنچه بدیهی است درک ناقص ژئوپلیتیکی دشمنان ایران و اسلام از فرهنگ و تمدّن ریشه دار این سرزمین بزرگ است.

وی در ادامه اظهار کرد:ایران انقلابی - اسلامی، کشوری نیست که یک شبه فتح شود بلکه ایران با داشتن هویت ملّی ریشه دار و آرمان گرا با اهداف مشترک، در مسیری واحد به سوی اهداف موردنظر حرکت خواهد کرد و ملتی که دارای همبستگی ملی است و از وحدت، یکدلی و یکرنگی بهره می‏برد و به‌راحتی به اهداف متعالی خویش خواهد رسید.
با پیروزی انقلاب اسلامی و مشارکت همه مردم در تحولات بزرگ جامعه ایرانی به ویژه در دوران معاصر، آنها را نسبت به سرنوشت سیاسی خودشان حساس کرده است.

فرماندار گمیشان ابراز کرد: در روز 9 دی سال 88 نیز همه مردم با بصیرت و بلوغ سیاسی خود جهت حمایت از نظام، انقلاب و رهبری در برابر تفرقه افکنی های دشمنان  به صحنه آمده و تمامی اوهام و نیرنگ های آنها را نقش بر آب نمودند.

 وی در ادامه افزود:بنابراین 9 دی متعلق به جناح و قشر خاصی نیست. و اگر ملّت ما در هر زمانی احساس کنند که نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران از طرف بیگانگان در معرض خطر و تهدید است بی درنگ جان خود را فدای دفاع از ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها