خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن گفت:فتنه 88جریان پیچیده و هولناکی بود که در آن جریانهای مختلفی به میدان آمده تا تفکر انقلابی را از بین ببرند و تفکر لیبرالی را جایگزین آن سازند.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۴۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گلستان، حجت الاسلام محمد صالح منصوری امام جمعه بندرترکمن در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی شهرستان با اشاره به ماهیت گردانندگان فتنه 88 اظهار داشت: فتنه 88جریانی آمریکایی صهیونیستی بود که از سالها قبل برنامه ریزی شده بود.

وی افزود: دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به اسلام با برنامه ریزی های وسیع خود فاصله ای ده ساله را لحاظ کردند به نحوی که می توان بعد از پیروزی انقلاب در سال 57 ، پایان جنگ تحمیلی در سال67 ، توطئه کوی دانشگاه تهران در سال 87 و فتنه آشوبگران را در سال 88 را مشاهده کرد.

امام جمعه بندرترکمن تصریح کرد: در فروردین 88 مقام معظم رهبری درحرم امام رضا دو ماه قبل از انتخابات به نامزدهای انتخاباتی هشدار داده بود که دشمن در صدد اجرای پروژه تقلب بزرگ در ایران است لذا باید آگاه و هوشیار بود.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه فتنه گران به دنبال هواپرستی هستند و هنوز برخی از خواص فتنه 88 را نپذیرفته اند اذعان داشت: هنوز تیز برخی از خواص موضع گیری خود را در قبال این فتنه اعلام نکرده اند و با سکوت خود به حمایت از این جریان می پردازند در صورتی که رهبر معظم انقلاب همواره اعلام کرده در خصوص فتنه شفاف صحبت کنید و برای همه شفاف سازی انجام شود.

وی با اشاره به توطئه نافرجام دنیاپرستان در سال 88 ابراز داشت:فتنه 88جریان پیچیده و هولناکی بود که در آن جریانهای مختلفی به میدان آمده تا تفکر انقلابی را از بین ببرند و تفکر لیبرالی را جایگزین آن سازند.

حجت الاسلام منصوری ادامه داد: خسارت به بیت المال ، فحاشی ، توهین به مقدسات انقلاب ، امام و ارزشهای اسلامی ، سردادن شعارهای ضدانقلاب از جمله نه غزه نه لبنان و نا امن کردن کشور از جمله نقشه هایی بود که فتنه گران با برنامه ریزی های خود اجرا کردند غافل از اینکه مردم غیور و انقلابی ایران برای دفاع از آرمانهای ناب اسلامی خود به میدان آمده و اساس توطئه های آنان را از بین می برند.

سخنران ویژه حماسه 9دی در بندرترکمن عنوان کرد: در حصر بودن سران فتنه خلاف قانون نیست چرا که حصری که برای سران فتنه در نظر گرفته شده  طبق آیات قرآن کریم است لذا اگر سران فتنه را محاکمه می کردند فرصت طلبان و سوء استفاده گران نظام آنان را امامزاده درست کرده و با بدعت گذاری مسایل جدیدی ایجاد می کردند و این تدبیر زیبای مقام معظم رهبری بود که این توطئه دشمنان را نیز خنثی نمود.

وی یادآور شد: ملت غیور و انفلابی ایران نشان دادند که دیانت داشته و با دینداری خود در مقابل فراز و نشیبها و مشکلات زمان از ولایت و رهبری حمایت کرده تا پوزه دشمنان را به خاک بمالانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها