معاون عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه:

حماسه ۹ دی چهره نفاق را هویدا کرد

معاون عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه گفت:حماسه ۹ دی چهره نفاق را هویدا و آشکار نمود و فتنه مهار شد .
کد خبر: ۸۸۰۰۲۴۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام کرمی در اجتماع بزرگ مردم الیگودرز بمناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی با اشاره به چگونگی رخداد فتنه سال۸۸ گفت: در طول حدود ۴ دهه چالشهای بسیاری داشته ایم اما یکی از پیچیده ترین طرحها و نقشه های دشمن در طول عمر انقلاب اسلامی طرح فتنه سال ۸۸ بوده که از مدتها قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ با حضور سران نهضت آزادی و مقامات امنیتی آمریکا و طراحان و نظریه پردازان  انقلابهای مخملی جلساتی در آمریکا و عربستان برگزار شد و حتی پولهای کلانی هم عربستان به این طرح اختصاص داد.

وی با اشاره به فلسفه وجودی انقلاب و نظام و ولایت پذیری ملت افزود: وقتی سران فتنه به نصیحت های مشفقانه مقام معظم رهبری و دیگر دلسوزان  گوش ندادند صبر ملت تمام شد و در اقدامی خود جوش و مردمی حماسه ۹ دی رقم خورد .

معاون عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه افزود: حماسه ۹ دی چهره نفاق را هویدا و آشکار نمود و فتنه مهار شد که اگر هوشیاری ملت و اطاعت آنها از ولایت نبود حوادث ناگواری رقم می خورد و اگر چه برخی از حامیان فتنه امروز در مناصب اجرایی هستند.

وی به مبارزات و ایستادگی ملت در دوران دفاع مقدس و پس از جنگ اشاره نمود و افزود: امروز حضور مقتدرانه در سوریه و دفاع از حرم بر آمده از غیرت این ملت است و تا جاییکه ایران امن ترین کشور در خاورمیانه می باشد.

کرمی گفت: مردم باید هوشیار باشند و ضمن ولایت پذیری بر اقدامات مسوولین نظارت داشته باشند و مسوولین هم تنها به خدا توکل نمایند که یقینا ما ضربه ای که از برجام خوردیم بخاطر توکل به غیر از خدا بود و دچار انحراف شد.

در این مراسم سرهنگ محمد برامکی فرمانده سپاه هم به حماسه ۹ دی اشاره نمود و افزود:در این روز ملت قهرمان نشان داد در دفاع از حریم ولایت با کسی تعارف ندارد و درنگ نخواهند کرد.
وی ضمن قدردانی از حضور مردم بصیر الیگودرز در این مراسم گفت: ما آمده ایم تا اعلام  کنیم در دفاع از امانتی که در این کشور به ما  سپرده شده کوتاهی نخواهیم کرد.


ارسال نظرات