رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: آشکار شدن چهره‌های وابسته و آلوده از جمله نتایج فتنه 88 بود.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۴۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
به گزار ش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جمشید زند عصر روز پنجشنبه 9 دی در همایش «بصیرت و میثاق با امت» که در کانون بسیج اراک برگزار شد با اشاره به تبعات فتنه 88 بر اصناف و چهره شهر گفت: اصناف و شهرداری ها در این روز آسیب زیادی دیدند چراکه با هجوم اغتشاشگران خسارات زیادی به چهره شهرها وارد شد.

وی افزود: دشمنن از اوایل انقلاب تاکنون قصد ضربه زدن به اسلام را داشته است ولی خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت مردم و ولایت فقیه همه نقشه ها و فتنه و توطئه ها خنثی شد.

رئیس اتاق  اصناف استان مرکزی تصریح کرد: خدا را شاکریم که فتنه‌گران در برابر بصیرت و ولایت مداری ملت متعهد ایران با شکست قطعی مواجه شدند. از جمله نتایج و آثار این فتنه این بود که ملت ایران بسیاری از چهره‌های وابسته و آلوده را شناسایی کرد.

زند ادامه داد: با شکل گیری حکومت اسلامی دشمنان تلاش بسیاری به منظور جلوگیری از پیدایش حکومت اسلامی کردند و زمانی که نتوانستند آن را مهار کنند به شیوه‌های دیگر از جمله تحمیل جنگ تحمیلی و جنگ اقتصادی در مقابل حکومت اسلامی قرار گرفتند و در نهایت وقتی متوجه شدند کاری از پیش نمی‌برند با جریانات نفوذ در ارکان حکومتی سعی کردند از درون، حکومت را به چالش بکشانند.

وی با تأکيد بر اينکه نقش اصناف در پيروزی انقلاب اسلامي شاخص و تاثيرگذار بوده است، گفت: در ۳۸ سال اخير اصناف و بازاريان ايران همواره پشتيبان اسلام، انقلاب و ولايت بوده اند و تا به امروز از مسير ولايت خارج نشده اند.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی تصریح کرد: پس از پيروزي انقلاب و جنگ تحميلي کشورهاي غربي توطئه هاي بسياري از جمله اعمال تحريم ها را براي ضربه زدن به جمهوري اسلامي و فشار بر ملت ايران طراحي و اجرا کردند که خوشبختانه با هدايت‌هاي ولايت و حضور بسيجي‌وار ملت ايران در برابر توطئه ها و دسيسه دشمنان خنثي شده است.

زند در پایان خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی و رهبری فرزانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم فتنه 88 در نطفه خفه شد و به همین جهت به جنگ‌های نیابتی متوسل شدند و نیروهای تکفیری را سازماندهی کردند تا ایران را محاصره و جلوه بدی از اسلام به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات