در گرامیداشت حماسه نه دی یادمان هزار شهید شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۵۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت حماسه نه دی و با شعار(راه شهیدان، راه بصیرت) یادمان هزار شهید شهرستان شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان و مسئولین استانی و شهرستانی در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که امام جمعه شهرستان،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین ادارات و ارگان ها و روحانیون حضور داشتند یاد و خاطره بیش از هزار شهید شهرستان شاهرود گرامی داشت شد.

در این مراسم که به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و همکاری نهادهای و ارگان های مختلف برگزار شد، قرائت قرآن توسط نوجوان بسیجی محمدحسین احمدیان برگزار و سپس شعر خوانی توسط شاعر جوان مهدی مقیمی در وصف شهدای شهرستان و مدافع حرم و بصیرت اجرا شد و در ادامه دست اندرکاران انجمن راویان شهرستان به بیان نکاتی در خصوص اهمیت برگزاری یادواره ها و انسجام در امر برگزاری یادواره ها پرداختند.

سخنرانی آیت الله سیفی مازندرانی و مداحی کربلایی محمدرضا اسلامی از دیگر برنامه های این یادواره باشکوه بود.

حجت الاسلام شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود در این مراسم ضمن بیان خیرمقدم به همه شرکت کنندگان و مهمانان یادواره به بیان خاطره ای از مادر شهیدان میرکریمی پرداخت و در حرکت در مسیر شهدا و ولایت و مراقبت از فتنه با بصیرت تاکید کرد.

عکاس:حمیدرضا ناظمی
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها