خبرهای داغ:
امام جمعه بخش کوهسارات شهرستان مینودشت؛
امام جمعه بخش کوهسارات شهرستان مینودشت گفت:درفتنه سال 88 غربالگری بزرگی برای انقلاب بود.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۶۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازگلستان ، صبح امروز و در سالروز حماسه 9 دی  امام جمعه بخش کوهسارات شهرستان مینودشت  گفت : حماسه 9 دی  در تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی ، سومین انقلاب نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام مهدی خانلری در ادامه افزود : بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، کشور روی آرامش به خود دید و هرجا تلاش برای بر اندازی صورت می گرفت مردم سدی در برابر انان بودند و در برابر حرکات خصمانه انان عکس العمل نشان می دادند.

وی خاطر نشان کرد : خداوند متعال در قرآن می فرماید" بینا و نا بینا در یک جایگاه قرار ندارند " تعبیر این کلام خداوند چشم سر نیست بلکه چشم دل و بصیرت است. بصیرت یعنی راه را در تاریکی ها هم پیدا کردن.ما از حضرت امام خمینی (ره) آموختیم و اهل بصیرت به خوبی می دانند که دشمن به دنبال این نیست که ما سود ببریم ؛ پس نباید به دشمن اعتماد کرد .

خانلری تصریح کرد : در مقابل فتنه باید آگاهی لازم داشت . اگر بصیر و دشمن شناس باشیم، دشمن هیچ وقت به خود اجازه نمی دهد که فکر کند که می تواند عَلَم روی دوش ما را زمین بزند.

حجت الاسلام خانلری در پایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بدین مضمون  که " جناب زبیرکسی بود که تا پای جان شمشیر می زد،تا جایی که حب مال و مقام پیدا کرد و در مقابل امام علی (ع) ایستاد " اظهار داشت :در سال 88 کسانی که فکر می کردند میراث دار انقلاب اند و هرچه میخواهند باید همان شود ، دست به فتنه زدند . سال 88 غربالگری بزرگی برای انقلاب پیش آمد و عده ای شهوت جاه و مقام آنها را کور کرد ،

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها