سردار قاسمی در رشت:

حقوق شهروندی خانواده شهدا هنوز مشخص نشده است

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اینان و افرادی به مانند مادر دو فرزند شهیدی که آرزوی داشتن پنج فرزند شهید دارد کف انقلاب هستند که حقوق شهروندی خود را هنوز دریافت نکرده اند.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۸۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار حاج سعید قاسمی فرمانده دوران دفاع مقدس در مراسم پاسداشت حماسه ۹ دی در مهدیه رشت با اشاره به مجاهدت های شهید مدافع حرم گیلان اسماعیل سیرت نیا به منظور روشنگری فتنه ۸۸ اظهار کرد: رشت انقلابی ممیزات خاص خود را دارد.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه حق میرزا کوچک حتی امسال هم ادا نشد گفت: شکست میرزا قبل از انگلیسی ها و روس ها محصول فتنه ای بود که در داخل اتفاق افتاد و به نوعی در جریانات کنونی برای عبرت تاریخ مرتبط است.

عضو جبهه فرهنگی انقلاب با اعلام اینکه رشت منتسب است به اینکه یک روز قبل از پایتخت نشین ها در جریانی که باید خشم و خروش انقلابی داشت پای کار آمده در تاریخ ثبت شده است بیان کرد: در انقلاب آنهایی که پر خور ترند مطالبه گر ترند.

سردار قاسمی با اشاره به مجاهدت های شهید سیرت نیا پیرامون تاکید در اجرای محفل و سخنرانی پیرامون کربلایی پنجی ها گفت: اینان و افرادی به مانند مادر دو فرزند شهیدی که آرزوی داشتن پنج فرزند شهید دارد کف انقلاب هستند که حقوق شهروندی خود را هنوز دریافت نکرده اند.

سردار دفاع مقدس با بیان اینکه در جمع ریش سفیدان انقلابی رشت تحلیلی مبنی بر ریشه یابی عوامل و تقلب یک رمز عملیات بوده و نفرات اول سفرا در راس جریان بوده اند لزومی ندارد و تکرار است.

وی با تاکید بر اینکه تکرار روشنگری ها با توجه به اینکه در نظام آموزش و پرورش بنا نیست اموزشی داده شود ضرورت دارد افزود: آشکار سازی برخی فتنه ها در مجالسی در جمعی شهدا برای مصون نگاه داشتن کل افراد از میکروب پخش شده در جامعه کافی نمی باشد.

این کارشناس فرهنگی و سیاسی سپاه با اشاره به اینکه می شود تصور کرد که چند در صد جامعه از افشای حقایق نگران خاطر هستند گفت: شناسایی آن افراد از میان ساواکی ها شاهنشاهی ها، منافقین طرفداران مسعود رجبی بنی صدریی ها  لیبرال ها دموکرات هایی که سوار بر کار شدند  تا سروش و گوگوش همگی آنهایی که در فتنه ۸۸ یک صف را تشکیل داده اند قابل شمارش هستند.

سردار قاسمی با تاکید بر اینکه فتنه گران مطالبه گران تغییر نظام هستند تصریح کرد: موظف هستیم با برگزاری این محافل با توجه به اینکه بدنه برنامه های آموزشی چه اصول گرا باشد چه اصلاح طلب قصد آموزش ندارد  فرزندانمان را به منظور در امان ماندن از فتنه دشمنان و جذب جذابیت های ظاهری نشدن آنها آموزش دهیم.

وی با اشاره به برداشتن درس حسین فهمیده و ریز علی خواجوی در کتب درسی بیان کرد: گزارشات، معاملات و مبادلاتی است که اصلاحات بر بدنه انقلاب زده است و قصد دارد تفکرات انحرافی را گسترش دهد.

فرمانده دوران دفاع افزود: این روزها برخی در مراسم حماسه ۹ دی با بیان برخی ابهامات که از خلا ومقطع انتخابات نفوذ کرده وحدت را به هم ریختند و بعد از ۸ ماه که از ما شهید گرفتند و یاس نا امیدی ایجاد کردند دوباره سرودهای وحدت توسط آنها خوانده شد برای آشنای با جنس فتنه مراسم اجباری است.

قاسمی با اشاره به اینکه در سخنان امام خامنه ای ۲۲ گناه نابخشودنی در فتنه ۸۸ استخراج شده که در اختیار رسانه قرار می گیرد. از امت شهید پرور رشت پرسید آیا اتاق فکر فتنه که بخشی از آن در خارج است تمام شد؟.

وی متذکر شد: مطالبات فتنه گران در دانشگاه ها و سطح جوامع با هدف تغییر نظام و تغییر ولایت فقیه از جنس خودی هستند که در بین آنها حجت الاسلام آیت الله سردار دکتر و مهندس هستند از پیچیدگی های آشکار کردن فتنه است.

سردار دفاع مقدس با اشاره به مشاهده شعارهایی توسط فتنه گران که پایان انقلاب و بر اندازی نظام است خاطر نشان کرد: جرم و مطالبه چنین جنایتی در هر نظامی اعدام است که مطالبه بخشی از امت حزب الله از علی مطهری، رئیس مجلس و معاون وی و نوبخت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار