دبیر جبهه ی فرهنگی یزد در مراسم گرامیداشت 9 دی در مهردشت ابرکوه:

اگر بصیرت نداشته باشی به جای اعتماد به خدا به کد خدا اعتماد می کنی

حجت الاسلام نجیمی: اگر بصیرت نداشته باشی به جای اینکه به خدا اعتماد کنی به کدخدا اعتماد می کنی و شهید را مرده می پنداری شعار دشمن را سر می دهی و در حرف می گویی مقام معظم رهبری و در عمل هر کاری بخواهی انجام می دهی.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۹۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، به مناسبت گرامی داشت یوم الله نهم دی، همایش 9 دی ، در تکیه حضرت ابوالفضل (ع) محله اردی شهر مهردشت با حضور مسئولین ، بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در ابتدای همایش امام جمعه بخش بهمن حجت الاسلام علیزاده گفت :بهانه ی فتنه گران تقلب در انتخابات بود ولی هدف آن ها براندازی نظام جمهوری اسلامی بود و برای آن سال ها برنامه ریزی شده بود. فتنه گران کشور را تا لبه ی پرتگاه بردند و باعث شدند اقتدار ایران شکسته شود و کشور های بی در و پیکری مانند عربستان در برابر ایران قد علم کنند.

در ادامه همایش حجت الاسلام نجیمی دبیر جبهه ی فرهنگی یزد اظهار داشت :در فتنه 88 امام حسین (ع) به کمک مردم آمدند و مردم به دلیل هتک حرمت به امام حسین (ع) روشن شدند و حق و باطل را یافتند. اکنون نیز بعضی ها به جای اینکه به خدا اعتماد کنند به کد خدا اعتماد می کنند به جای اینکه به مردم تکیه کنند به ابر قدرت ها تکیه می کنند.

نجیمی در ادامه گفت : از امام علی (ع) سوال شد بصیر چه کسی است ؟ فرمودند : بصیر کسی است که بشنود و فکر کند ، خوب ببیند و بیندشد و از تاریخ عبرت بگیرد و در فتنه ها چشمش را باز کند و راه روشن را انتخاب کند. این انقلاب ما قطار ظهور است هر کس از آن پیاده شد و از آن فاصله گرفت، سر سفره ی استکبار می نشیند.اگر کسی بصیرت نداشته باشد جای دوست و دشمن را عوض می کند. شما برای آبادانی کشور و ملت رفتید مذاکره کردید و راکتور اراک را سریع با بتن پر کردید ، خیانت به ملت و کشور کردید. شما باید مدال های افتخاری که از گرده ی ملت به شما دادند پس دهید. مدام می گن شما دلواپس هسید بله ما دلواپسیم ! دلواپس پایمال شدن خون شهدا ، دلواپس بچه هایمان که بدون دغدغه و دور از فساد زندگی کنند.

حجت الاسلام نجیمی در پایان افزود : کسانی که شعار نه غزه نه لبنان سر می دهند و ادعای ملی گرایی می کنند دروغ می گویند این ها فکر و ذهنشان اروپاست ، وسایلی که استفاده می کنند اروپایی است تفریحشان اروپاست پس چه جور می گویند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران؟! و اینکه اگر بصیرت نداشته باشی به جای اینکه به خدا اعتماد کنی به کدخدا اعتماد می کنی و شهید را مرده می پنداری شعار دشمن را سر می دهی و در حرف می گویی مقام معظم رهبری و در عمل هر کاری بخواهی انجام می دهی.


ارسال نظرات
آخرین اخبار