کارشناس کشوری در نشست بصیرتی ناحیه مرکزی یزد:

جهاد کبیر تنها راه عبور از پیچ تاریخی انقلاب /استفاده و حمایت از تولیدات داخل کشور جهادکبیر فرهنگی اقتصادی

کارشناس کشوری در نشست بصیرتی هیئت عاشقان ولایت حوزه مقاومت مهدیه ناحیه مرکزی یزد با بیان جهاد کبیر به عنوان تنها راه عبور از پیچخطرناک تاریخی انقلاب و وظیفه امروز ما در مقابل دشمن، استفاده و حمایت از تولیدات داخل کشور را جهادکبیردر عرصه فرهنگی اقتصادی اذعان نمود.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۹۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست بصیرتی هیئت عاشقان ولایت حوزه مقاومت بسیج مهدیه ناحیه مرکزی یزد با همکاری معاونت فرهنگی و سخنرانی کشوری حجت الاسلام قدیری و حضور فرمانده و سرگروههای حلقه های صالحین پایگاههای تابعه و اعضای شورای حوزه مهدیه در سالن جلسات حوزه برگزار گردید .

حجت الاسلام قدیری در این نشست قدرت ، ثروت،تکنولوژی و سایر تجهیزات و امکانات پیشرفته آمریکا در دنیا را مصداق"زهره الحیاه الدنیا" عنوان نمود و با اشاره به این آیه قرآن مبنی بر اینکه" همه آنچه را که ما در دست کفار از امکانات و تکنولوژی دادیم اینها شکوفه هایی اشت زیباکه شما را جذب می کند ولی عمر این شکوفه ها کوتاه است و زود از بین میروند" به تشریح سه ویژگی که عامل برتری و قدرتمندی آمریکا شده است پرداخت.

وی شروع تکنولوژی در آمریکا دویست سال جلوتر از کشور ایران را طبق بیانات مقام معظم رهبری(مده الظله)، اولین ویژگی و عامل قدرت اقتصادی و سیاسی آمریکا بیان نمود و خاطر نشان کرد: با وجود اینکه کشور ما 30 سال است که تکنولوژی را شروع کرده است ولی سرعت متوسط رشد علمی ما 11 برابر کل دنیا است و دستیبابی به 20 درصد غنی سازی از دیگر محاصل آن است.

قدیری با بیان اینکه اقتصاد آمریکا از طریق فروش تسلیحات نظامی به کشورهای عربستان ،کویت و گروه داعش شکوفا می شود،نابود کردن دنیا و به خاک و خون کشیدن ملت های دیگررا دومین ویژگی که عاملقدرت برتر اقتصادی و سیاسی آمریکا می شود اذعان نمود.

وی در تشریح ویژگی سوم پیشرفت آمریکایی ها را یک قفس آهنی عنوان کرد.

این هادی سیاسی در ادامه با اشاره به فرمایشات امام خامنه ای(مده الظله) که فرموده بودند: "فتنه 88 یک طراحی 10 ساله داشته که ثمره آن را در فتنه 88 بچینند ولی به لطف خدا و حمایت مردم موفق نشدند" خاطرنشان کرد:چگونه اوباما رئیس جمهور آمریکا مدعی عدم دخالت در فتنه 88 هست در حالی که بنیاد ها و موسسه های پژوهشی آنها ایجاد فتنه در چند سال آینده در انتخابات ایران که انقلاب مخملی ایران را نابود می کند را پیش بینی کرده بودند؟

وی درادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مده الظله) مبنی بر اینکه" امروز که سالگرد فتنه است کشور و ملت شما در یک پیچ خطرناک تاریخی در حال حرکت است .30 سال است که ما در این مسیر در حال حرکت هستیم و حال به نقاط حساس و خطرناک آن که از بین بردن سیطره دیکتاتوری آمریکا و حاکمیت ارزشهای معنوی و الهی است رسیدیم. این واقعیت پیش خواهد آمد و حکومت جمهوری اسلامی ملت های دنیا را بیدار و حکومت سرمایه داری آمریکا را نابود خواهد کرد" افزود:نظام سرمایه داری نمی خواهد جمهوری اسلامی نظام دیکتاتوری را از بین ببرد به خاطر همین فتنه را ایجاد کرد و اعمال تحریم ها به بهانه هسته ای دروغی بیش نیست .و سران فتنه درخواست اعمال تحریم های بیشتر بر ایران را از آمریکا خواستار بودند و ما باید طبق فرموده امام علی(ع) ، نجات از گمراهی فتنه ها را از درگاه خداوند متعال خواستار باشیم. و تقوای سیاسی به معنای پرهیز از لغزشهای نفس و لغزشهایی که آمریکا می تواند نفوذ کند و برخی از فتنه گرها فاقد آن بودند را درخود تقویت نماییم.

سخنران نشست با اشاره به آیه "لایزالون یقاتلونکم حتی یردوکم ان دینکم" مبنی بر اینکه کافران با شما می جنگند تا شما را از دین و مسیر حق خارج کنند با توجه به آیه" و لا تطع الکافرین و جاهدهم جهادا کبیرا " جهاد کبیر را تنها راه عبور از پیچ تاریخی انقلاب و وظیفه امروز ما در مقابل دشمن اعلام نمود و جهاد در عرصه سیاسی ،فرهنگی و اقتصادی را عرصه های جهادکبیر عنوان نمود.

وی در ادامه آمریکای امام را یک کشور و نظام سلطه طلب با قصد تسلط بر کل دنیا که ثروت خود را از جیب ملت های دیگر فراهم میکند،آمریکای مذهبیون را آمریکای مرکز رذالت،فحشا و فساد که تنها بسیجیان و مذهبیان با آن دشمنند ، آمریکای سیاسیون را قدرت بزرگی که باید از آن بترسیم و برای جلوگیری از نابودی خود با آن مذاکره کنیم و با عنوان شیطان بزرگ آن را حساس ننماییم عنوان و بر اعتقاد به آمریکای امام در عرصه جهاد کبیر سیاسی تاکید نمود.

هادی سیاسی با اشاره به سخن امام علی (ع) که "کسانی که از جهادکبیر سر بزنیم خداوند لباس ذلت را بر تن آنها می پوشاند" در تشریح جهادکبیر در عرصه فرهنگی اقتصادی با بیاننفوذ آمریکا از طریق و روشهایی غیر انتظار ما ،حمایت و استفادهاز تولیدات داخل کشور را مصداق آن عنوان و عزت ،امنیت و اقتدار امروز کشور ایران را مرهون ولایت و رهبری امام خامنه ای(مده الظله) که به فکر نجات کل دنیا از نظام سرمایه داری است، بیان نمود.

وی در ادامه با اشاره به جهاد کبیر مشروطه و شکست آن به خاطر عدم همراهی مسئولین با مردم تصریح کرد: تلفیق و همراهی مردم و مسئولین به عنوان دو رکن نظام اسلامی در ایران لازم است و در ادامه با بیان حدیث"کسی که با ما نباشد بر علیه ماست" از امام علی(ع) و همچنین" کسی را کارگزار و مدیری را به کار گمارد در حالی که کسی دیگر بهتر و اولیتر بود به خدا و رسول خدا خیانت کرده است" از پیامبر اکرم (ص) تصریح نمود:اگر دیدید بعضی از افراد سیاسی ما دلداده آمریکا شدند و سکوت نمودید و عزت ما سرنگون شد باید در محضر خداوند روز قیامت پاسخگو باشید.

حجت الاسلام قدیری در پایان بر حضور فعال در انتخابات با توجه به انجام روشنفکری ها و بیانات واضح و شفاف مقام معظم رهبری(مده الظله) و انتخاب کاندیدایی که موافق فتوای رهبری عمل می کند، تاکید نمود .


ارسال نظرات