به همت حوزه زینبیه همایش روشنگری و نشست سیاسی بمناسبت 9 دی در مسجد چهارده معصوم واقع در فلکه سوم آزاد شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۰۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۷

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از یزد، به همت حوزه زینبیه همایش روشنگری ونشست سیاسی بمناسبت 9 دی در مسجد چهارده معصوم واقع در فلکه سوم آزاد شهربرگزار گردید.

سخنران کشوری این همایش حجت الاسلام حسینی در مورد نقش آمریکا در جهان صحبت کرد وگفت: آمریکا سالانه 24 تلریون دلار درآمد دارد در تمامی مناطق آمریکا وای فای پرقدرت رایگان نصب است در عرصه تکنولوژی سرآمد تمامی کشورهای جهان است .

وی در ادامه گفت:آمریکا بقیمت نابودی دنیا رشد می کند آل سعود بیشترین سلاح را از آمریکا خریداری میکند و در یمن بر سر زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع میریزد چرا در آمریکا هیچ کودتایی نشده چون عامل تمامی کودتاها در دنیا خود آمریکاست در ایران فتنه 88 نتیجه 10 سال برنامه ریزی آمریکا بر علیه ایران بود.

در ادامه کیلیپی درباره امریکا دشمن ماست و آمریکا ستیزی پخش شد در این کلیپ اشاره شد آمریکا مرکز نظام سرمایه داریست حیاط این نظام تنها فقط توسط چپاول کشورهای مظلوم و سطح پایین ممکن است آمریکا فقط به غارت منابع کشورها می اندیشد و دراین راه حتی جان انسان ها برایش بی ارزش است.

قرآن کریم می فرماید کفار ودشمنان شما دائما با شما در جنگند تا شما را نابود کنند و در جای دیگر می فرماید : تمایل به کفار پیدا نکنید که اگر پیدا کردید خدا شما را دوست نخواهد داشت و یاری نخواهد کرد.


ارسال نظرات