فرمانده سپاه ناحیه درگز:

بصیرت زمانی به وجود می آید که در برابر آن فتنه و نیرنگی رخ داده باشد

فرمانده سپاه ناحیه درگز عنوان داشت: بصیرت زمانی به وجود می آید که در برابر آن فتنه و نیرنگی رخ داده باشد.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۲۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار محمد رضا غفاری در مراسم 9 دی که با حضور پرشکوه بسیجیان و مسئولین ادارات و نهاد ها در مصلی الغدیر شهرستان برگزار شد ضمن خیر مقدم به آحاد مردم و بسیجیان با بصیرت شهرستان درگز، نهم دی ماه را روز بصیرت خواند و گفت: مناسبتی که ما امروز به خاطر آن جمع شده ایم و اعلام بیعت با ولایت می کنیم روز بصیرت نام گرفته است، چرا که انتخابات 88 و فتنه نهم دی ماه یکی از مهم ترین قسمت های نقشه های شوم دشمن بود.
 
وی هدف از فتنه 88 را براندازی نظام خواند و افزود: دشمن فتنه 88 را برای رسیدن به آرزوهای خود برنامه ریزی کرده بود تا بدین وسیله ولایت و قانون اساسی را که ضمانت اجرایی به آن داده بود مورد هدف قرار دهد.
 
غفاری گفت: در 9 دی ما شاهد بودیم که مردم فهیم و همیشه در صحنه با حمایت خود از ولایت برای همیشه مهر باطل بر تابوت فتنه گران زدند.
 
فرمانده سپاه درگز هدف از برگزاری این مراسم را معرفی مردم فهیم و با بصیرت به همه دنیا خواند و گفت: ما امروز نیاز به شناساندن فتنه و فتنه گران و سران آن را نداریم چرا که آن ها در پیشگاه خدا و و مردم آشکار و روسیاه اند بلکه ما امروز در این مکان حضور به هم رسانده ایم که شما مردم فهیم و با بصیرت را به همه ی دنیا معرفی کنیم.
 
وی افزود: امروز جمع شده ایم که به دشمن و استکبار و همه افراد فریب خورده در داخل کشور بگوییم که بیهوده مشت بر زندان نکوبند چرا که مردم راه خودشان را انتخاب کرده اند و از این مسیر باز نخواهند گشت.
 
وی در پایان گفت: مردم متوجه شده اند که راه نجات کشور و این نظام و انقلاب در این دنیای سراسر آشوب و فتنه حمایت و پشتیبانی از ولایت می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار