امام جمعه فتح آباد شهرستان رشتخوار با بیان اینکه فتنه خسارات زیادی بر کشور ما وارد کرد، گفت: تشدید تحریم ها بعد از فتنه ۸۸ با تقاضای فتنه گران بر کشور تحمیل شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۳۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت السلام رجبعلی قربانیصبح امروز در مراسم بزرگداشت سالروز ۹ دی در محل مسجد علی ابن ابی طالب رشتخوار و در جمع پرشور مردم همیشه در صحنه و ولایی این شهرستان ضمن گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی ۹ دی گفت: کور آن کسی نیست، که چشم سرش کور باشد کور کسی است که بصیرت نداشته و راه را از بیراهه تشخیص ندهد.

وی در ادامه در رابطه با توصیف کلمه بصیرت نیز، یاداور شد: بصیرت یعنی اینکه در هنگامی که گرد وغبار فتنه بلنده شد، انسان بینش دل داشته باشد، و راه را از چاه تشخیص دهد.

وی همچنین افزود: کلمه فتنه در معانی مختلف بکار برده شده است، امتحان و آزمایش، فریب دادن به معنای شرک و بت پرستی و سد راه مسلمانان شدن از جمله معانی فتنه است.

حجت السلام قربانی با اشاره به اینکه در جریان فتنه ۸۸ دشمن قصد گمراه کردن افراد وابسته به خارج در کشور را داشت در شرح این جریان گفت: در فتنه ۸۸ دشمن درصدد گمراه کردن افراد وابسته به خارج برآمد، مطرح کردن شعارهایی بر علیه نظام و مقام معظم رهبری، پاره کردن عکس رهبر کبیر انقلاب امام(ره) و توهین و به آتش کشیدن پرچم امام حسین(ع) و عاشورا، مشخص کرد که این جریان از بیرون کشور حمایت می شود.

وی در ادامه به هوشیاری و بصیرت ملت غیور ایران اشاره کرد و تصریح داشت: پس از مشخص شدن جریانات فتنه هنگامی که مردم پی بردند، دست دشمن پشت پرده این آشوب ها و اغتشاشات است و آنان اصل نظام و دین مبین اسلام را هدف گرفته اند مردم در صحنه پرشور حاضر شدند، مردم غیور کشورمان در این جریان نشان دادند که اجازه بی حرمتی به اعتقادات مذهبیشان را به احدی نخواهند داد.

وی با اشاره به اقدامات عوامل فتنه در حین، قبل و بعد از انتخابات نیز گفت: توسعه شبکه های ماهواره ای و مجازی، افزایش مدت زمان پخش رادیو آمریکا، افزایش تردد عوامل ضد انقلابی به کشور، راه اندازی ادعای تقلب در انتخابات و خیانت به ملت از جمله اقدامات عوامل فتنه در حین، قبل و بعد از انتخابات بود.

وی در ادامه در تشریح جریانات فتنه ۸۸، نیز افزود: در حالی که در انتخابات ۸۸ مردم هنوز در حال رای دادن و حضور در پای صنوق های رای بودن با تلاشی سازمان یافته طرفداران موسوی و کروبی دست به شورش زدند، اعلام حمایت اوباما و کلینتون از شورش گران و حمایت اسرائیل و انگلیس نیز کاملا نشان داد، که تمامی این جریانات وابسطه به بیرون و عوامل و جریانات ضد انقلاب است.

امام جمعه فتح آباد در ادامه با اشاره به اینکه تشدید تحریم ها بعد از فتنه ۸۸ با تقاضای فتنه گران بر کشور تحمیل شد، بیان داشت: در فتنه ۸۸ خسارت های مادی و معنوی بسیاری به ملت بزرگ ایران اسلامی وارد شد، که به سادگی قابل جبران نیست، ۱۰۰ هزار میلیارد خسارت وارده در کشور، و حدود ۲میلیون فرصت شغلی در این جریان از بین رفت،.

وی راه انداری فتنه ۸۸ را با رهبری سه راس آمریکا، اسرائیل و انگلیس دانست، و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها تذکردادند خیلی ها درفتنه ۸۸ لغزیدند، که این موضوع به خاطر کمبود بصیرت و عدم آینده نگری در آنها بود، ایشان ملت و بصیرت مردمی را پیروز واقعی در تمامی صحنه دانستند.

حجت السلام قربانی با تاکید بر آنکه فتنه قابل فراموش شدن نیست و خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: با تقاضا و درخواست مردم جایی برای فتنه گران و مسئولیت داشتن آنان در دستگاه های اجرایی کشور وجود نخواهد داشت، جنبش به اصلاح سبز با سوءاستفاده برروی شعار مرگ بر آمریکا خط کشیدند و عکس رهبر کبیر انقلاب اسلامی را پاره کردند مسئله انتخابات و تقلب در آن نیست مسئله این بود که آرمان های امام راحل یکی پس از دیگری زیر پا گذاشته می شد، ملت غیور و شهید پرور جمهوری اسلامی ایران در۹دی با نیروی عاشورایی خود موج غیر قابل وصفی به وجود آوردند که با این موج سد راه فتنه را از رو برداشت.

وی در پایان با اشاره بر اینکه ما امروز آمدیم تا بار دیگر تجدید پیمان با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی ومقام معظم رهبری ببندیم، تصریح کرد: ۹ دی یک حماسه کم نظیر و بلکه بی نظیر در کشور و یکی از عناصر خدمت جمهوری اسلامی ایران بود، دراین حماسه بزرگ هیچ کس دستی در کار نداشت، شما مردم در حماسه ۹دی پیروز شدید ودر جریان فتنه ۸۸ شما مردم از برخی از خواص ونزدیکان رهبری جلو زدید، کسانی که یاران دیرین امام(ره) بودند دردام فتنه گرفتار شدند وآن بصیرت وآگاهی کامل را برای گریز از این جریان متاسفانه نداشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها