امام جمعه زنجان در اسکو:

9 دی، ضرورت برای جامعه/ انقلاب اسلامی معادلات جهان دو قطبی را دچار چالش کرد

امام جمعه زنجان در جمع بسیجیان حوزه بدر ایلخچی، با تبیین ماهیت نظام و انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی با به چالش کشیدن معادلات رایج جهان دوقطبی، نه تنها اسلوب جدیدی در جهان ارائه کرد، بلکه تبدیل به الگویی برای دیگر جوامع بشری شد که منافع کدخدایان جهان را در سراسر گیتی به خطر انداخته است.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۳۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله خاتمی افزود: دشمنی غرب و امریکا تازمانی که ما تغییر ماهیت ندهیم، ادامه خواهد داشت و این ها با اصل نظام مخالفند.

وی خاطرنشان کرد: ما برای برقراری این نظام بهای سنگینی پرداخته و خون های پاک زیادی را به پای آن ریخته ایم و این نظام با خون و گوشت و اعتقادات ما اجین شده که این امر خواب خوش استکبار را آشفته کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، یادآوری کرد: دشمن در 9 دی 88 با همه قوا و به همراه مزدوران داخلی خود به میدان آمده و تقلب در انتخابات را بهانه قرار داده بودند که البته در این میان عده ای نیز فریب خورده و با آن ها همراهی کردند و این آشوبها هفت ماه طول کشید.

وی اظهار داشت: توهین به دستگاه ابا عبداله الحسین(ع)، موجب شد مردم عمق فتنه دشمن را تشخیص داده و با شور و شعور حسینی و خود جوش به میدان آمده و مقوله فتنه 88 و انقلاب مخملی را در هم بپیچند.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: ملت باید همیشه هشیار بوده و روز به روز بر بصیرت خود بیفزاید تا در فتنه های پیش رو پاها نلغزد و دشمن جرات نفوذ نداشته باشد.

وی گرامیداشت حماسه نهم دی را ضروری دانست و بیان داشت: با یاد آوری چنین روزهایی، از آزمایش های بعدی هم سر بلند و پیروز بیرون خواهیم آمد و با سپردن پرچم این انقلاب به دست حضرت بقیه اله العظم، حکومت مستضعفان بر مستکبران را که وعده حتمی الهی است، محقق خواهیم ساخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها