فرمانده سپاه ناحیه داورزن اظهار داشت: ملت شریف ایران دیگر به دشمن اجازه نخواهد داد مسیر حرکت اسلام و انقلاب را با فتنه انگیزی به انحراف بکشاند.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۴۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرگرد پاسدار روح الله پسندیده در مراسم نهضت روشنگری به مناسبت ۹ دی در جمع بسیجیان و امت حزب الله  در مسجد جامع روستای چشام با بیان اینکه ۹ دی مظهر ارادت امت به ولایت بود اظهارداشت: آگاهی و بصیرت جامعه در ایجاد قیام مردمی نقشی اساسی داشت.

وی با اشاره به حماسه ایجاد شده در روز بصیرت تصریح کرد:  مردم مثل همیشه پای آرمان های انقلاب، امام راحل و شهدا ایستاده اند و به فتنه گران و اربابانشان نشان دادند که تا پای جان دست از انقلاب و اهدافش برنخواهند داشت.

پسندیده با بیان اینکه مردم بار دیگر با خلق حماسه ای ماندگار ثابت قدمی خود در راه انقلاب را پس سه دهه نشان دادند، تاکید کرد: امت اسلامی در این راه با احدی تعارف نداشته و چنانچه کسانی بخواهند مسیر حرکت اسلام و انقلاب را با فتنه و فتنه انگیزی به انحراف بکشانند آنچنان سیلی محکمی به صورتشان خواهند نواخت که فکر فتنه از سرشان محو شود.

فرمانده سپاه ناحیه داورزن با اشاره به لزوم گرامی داشت یوم الله ۹ دی ابراز داشت: دشمنان و سران فتنه خواهان به فراموشی سپردن قیام و حماسه مردم در این روز هستند تا بتوانند بار دیگر به نقش های خود را عملی کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه حماسه ۹ دی حرکتی عظیم و خودجوش بود بیان کرد: ملت همیشه در صحنه با مشاهده بی حرمتی به مقدسات و هتک حرمت عاشورای حسینی درس عبرتی به فتنه گران دادن که هیچ گاه از یادشان نرود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها