سردار کاظمینی:

مردم ایران در 9 دی فتنه گران را برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستادند

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: مردم بصیر و آگاه ایران در 9 دی بساط فتنه گران را جمع کردند و آنها را برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستادند.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۴۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازسپاه تهران بزرگ؛ همایش عملیاتی فرماندهان سپاه تهران بزرگ با حضور فرماندهان و مسئولین نواحی و ستاد فرماندهی در حسینیه جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) برگزار شد.

سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و نام و خاطره سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم افزود: 9 دی قیام بزرگ ملت ایران بود. فتنه 88 حقیقتا از آن فتنه هایی بود که به فرموده مولای متقیان حضرت علی (ع) تشخیص در حق و باطل سخت است اما مردم بصیر،آگاه و ولایت مدار ایران با تشخیص درست بساط فتنه گران را جمع کرده و آنها را برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستادند.

وی با بیان اینکه خود فتنه گران هم فکر نمی کردند که این غائله به این راحتی ها ختم شود تصریح کرد: ما نباید فراموش کنیم اگر فتنه گران وآشوبگران روز عاشورا پرچم امام حسین(ع) را آتش نمی زدند شاید تاریخ 9 دی جابجا می شد و روز عاشورا در حقیقت 9 دی را بوجود آورد.

جانشین قرارگاه ثارالله تهران با انتقاد از کسانی که در داخل کشور بر طبل فتنه می کوبیدند تاکید کرد: متاسفانه فتنه 88 خسارات زیادی را به کشور وارد کرد، چه کسانی که در خارج از کشور بر طبل فتنه کوبیدند و چه کسانی که در داخل از آنها پیروی می کردند مقصر اصلی اتفاقات سال 88 بودند.

سردار کاظمینی با اشاره به تحولات منطقه گفت: وقتی آمریکایی ها دیدند از داخل ایران ناامید شدند، فشار را از بیرون از مرزهای کشور وارد کردند و دیدید در انتهای سال88 حوادث سوریه اتفاق افتاد، در ابتدای سال 89 آشوبها در سوریه رقم خورد، تروریستها به زعم خود هفت یا هشت ماه را برای تصرف دمشق کافی می دانستند و در تحلیل های خود می گفتند که در همین چند ماه اول دولت بشار را ساقط خواهیم کرد. امروز بیش از پیش دیده می شود که چه دولتها و سازمان هایی از تروریستها حمایت می کردند، از دلارهای عربستان و کشور های عربی گرفته تا سازمان سیا و صهیونیست های کودک کش.

فرمانده سپاه تهران خاطرنشان کرد: مقاومت همواره رمز پیروزی بوده است و تفکر و ایده بسیج ناب است که به پیروزی می رسد، امروز بزرگترین ارتشهای دنیا خواب ندارند و لحظه شماری می کنند که چه زمانی تاریخ دفن آنها فرا خواهد رسید. دشمنان ایران بدانند که رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و نابود خواهد شد. این تفکر امام خمینی(ره) بود که فرمود: راه قدس از کربلا می گذرد. امام راحل عظیم الشان این مرز را برای همه ما ترسیم کرد. امام می دانست که فقط باید نظام انقلاب اسلامی را در ایران پیاده کند

سردارکاظمینی ادامه داد: درود خدا بر سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان که این سخن او باید همیشه و همه حال در یاد ما باشد که در سال61 گفت: هرگاه پرچم محمدرسول الله(ص) را بر افق عالم زدی، آن وقت حق داری استراحت کنی. رضوان خدا بر این سردار نستوه و سرافراز انقلاب و ما امید داریم که ان شاءالله حاج احمد به زودی به دامن پاک ملت ایران برگردد.

وی در خاتمه گفت: تک تک پاسداران و بسیجیان باید افتخار کنند به این پاسداری، اگر ما می خواهیم همچنان به عنوان ام القرای اسلام و با ثبات ترین کشور دنیا باشیم باید حواسمان جمع باشد، هر روز توان و آمادگی های مان را بالا ببریم و افزایش بدهیم و با خدای خود عهد ببندیم تا لحظه ای که نفس می کشیم و جان در بدن داریم مدافع خون شهدا باشیم.



ارسال نظرات
آخرین اخبار