خبرهای داغ:
بیانیه :

بیانیه حوزه مقاومت بسیج شهید بهنام محمدی به مناسبت نهم دي

کد خبر: ۸۸۰۰۳۵۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
              
                " و مکروا و مکرالله و الله                           خیرالماکرین"
         «سوره آل عمران آیه54»

نهم دي ماه سال 88 به عنوان برگ زريني از دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاريخ كشور ايران اسلامي، پيام ولايت‌مداري ملت بسيجي و قدرشناس را به جهانيان فرياد زد و مردم بصير و انقلابي با حضور پرشكوه و يكپارچه در آن راهپيمايي عظيم نشان دادند كه توطئه‌ها و نقشه‌هاي استكبار جهاني و نوكران دست‌آموز او نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهيدان خلل ايجاد كنند.

سالروز 9 دي يادآور تجديد ميثاق امت اسلامي ايران با ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و ولايت است كه خود حاصل ژرفاي بصيرت و آگاهي ملت ايران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حميت مذهبي است كه جهانيان را تسليم اراده خود كرد و خشم و عصبانيت دشمنان و منافقين ملت را همراه با انفعال و عقب‌نشيني از مواضع نادرستشان به ارمغان آورد.

حماسه 9 دي ماه ملت ايران با همه تحليل‌ها و بررسي‌ها يك نكته مهم داشت و آن اين است كه نشان داد مردم فهيم ايران همچنان زنده و بيدار و پا در ركاب و آماده اطاعت از ولي امر خود در صحنه حضور دارد و دست از آرمان‌هايش بر نخواهند داشت.

مردم در 9 دي ماه سال 88 در يك حضور به ياد ماندني خواسته و اعتقادات خود را يك بار ديگر بيان كردند و از يك امتحان بسيار دشوار، سربلندانه بيرون آمدند. اما بايد دانست كه دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌اي دست از دشمني برنخواهند داشت، لذا بايد با بصيرت و درك انقلابي حوادث و اتفاقات و حضوري مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولايت و رهبري ، راه را همچون گذشته گم نكنيم تا كشتي نجات ملت‌ها را با گذر از طوفان‌ها و موج‌هاي خطرناك به ناخداي اصلي آن حضرت بقية‌الله الاعظم (عج) بسپاريم.   ان شا ا…
ارسال نظرات
پر بیننده ها