خبرهای داغ:
سردار سید حسن مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) با حضور در مراسم ختم عالم وارسته ،پدر بزرگوار شهید و استاد حوزه علمیه حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد چمنی رحمت الله علیه به بازماندگان تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۶۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

حجت‌الاسلام محمدی اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در ۲۲ بهمن سال ۵۷ با فداکاری مردم و رهبری حضرت امام  خمینی (ره) به پیروزی رسید و اگر بگوییم بزرگترین انقلاب قرن و حتی بعد از بعثت پیامبر (ص)، در واقع انقلاب اسلامی ایران است اغراق نکردیم زیرا این انقلاب ثمره خون شهداست.

وی افزود: در طول دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی وقایعی پیش آمد که هر کدام عنوان خاصی به خود گرفت همچنانکه ۱۳ آبان ۵۸ منجر به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شد و امام راحل (ره) در خصوص آن فرمودند؛ «تسخیر لانه جاسوسی، انقلاب دوم و بلکه بزرگتر از انقلاب اول ما است»، به این دلیل که مرکز لانه جاسوسی آمریکا بود و این مرکز با توطئه‌های عمیقش در هم گسیخته شد.

حجت‌الاسلام محمدی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان مرکز توطئه‌های دشمن بر علیه انقلاب را رمز تداوم انقلاب دانست و گفت: واقعه سوم و مهم در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ۹ دی سال ۸۸ بود در شرایطی که دشمن با تمام توان هم در بیرون و هم با استفاده از عوامل درونی به دنبال براندازی نظام به معنای واقعی بود.

وی ادامه داد: حضور مردم در ۹ دی سال ۸۸ تمام توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد و انقلاب سوم ما در ۹ دی واقع شد که اگر ادعا کنیم که از انقلاب اول و دوم نیز بزرگتر بود اغراق نکردیم چون تمام همت، توان و امکانات دشمن با استفاده از عوامل داخلی و ستون ۵ دشمن در درون بسیج شدند تا انقلاب را براندازند.

امام‌جمعه درق افزود: در سال‌های جنگ دشمنان انقلاب آن سوی مرز بودند و ما اين سوی مرز و شمشير عناد از رو بسته شده بود اما در حوادث سال 88 خنجر نفاق از آستين برخی به اصطلاح انقلابی‌ها بيرون آمد و آنان از پشت به نظام مقدس اسلامی حمله كردند.

وی اظهار داشت: 9 دي تبلور بصيرت امت در ولايتمداري است و این بصیرت و اتحاد در سایه دل سپردن به بیانات عالمانه مقام معظم رهبری، منجر به این حماسه شد و ما باید برای همیشه این یادگار ملت ایران را زنده نگه داریم.

امام‌جمعه درق گفت: حماسه 9 دی اختصاص به شخص، جناح و گروه خاصی ندارد و یک حرکت ملی و حماسه ملت بود که دو عامل بصیرت مردم و ایمان برگرفته از مکتب عاشورا در ایجاد آن نقش آفرینی داشت.

حجت‌الاسلام محمدی بیان داشت: نهم دی‌ماه انقلاب سوم ملت بزرگ ایران و مظهر بصیرت و نفوذناپذیری این ملت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها