خبرهای داغ:
مسوول هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین :
مسوول هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین گفت : غرب و عرب دنبال اسلام هراسی و ایران هراسی در خاورمیانه و کل جهان هستند .
کد خبر: ۸۸۰۰۳۸۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، دکتر حسینی مسوول هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین در همایش مصون سازی فرهنگی به مناسبت حماسه نه دی گفتند :ما در بخش نفت و پتروشیمی  بیشتر در تحریم هستیم بحث ما و امریکا فکری است با آمدن کلینتون یا ترامپ هیچ تاثیری یر روابط ما با آمریکا ایجادی نمیکند ،امریکا همان امریکای قبل است .
وی گفت: غرب و عرب دنبال اسلام هراسی و ایران هراسی در خاورمیانه و کل جهان هستند .
دکتر حسینی گفت: فتنه ریشه قدیمی دارد نمونه هایی از فتنه های درطول تاریخ میتوان فتنه سامری را نام  برد حضرت موسی (ع) چهل روز به کوه طور رفت و سامری با سحر مردم را گاو پرست کرد .فتنه صفین ، نهروان و قبل از انقلاب قتنه بنی صدر و امروزه فتنه 88هم استکبار جهانی و فتنه گران ایرانی به یک نتیجه رسیدند.
وی  بیان کرد: مگ گین میگوید در ایران باید بین جوانان و روحانیت اختلاف بیاندازیم.در فتنه 18 کشور سفارتشان در دخالت داشتند مخصوصا انگلیسی ها ، انگلیسی ها با هفت واسطه پول ها را به عوامل فتنه میرساندند.
وی افزود :بعضی ها میگویند فتنه را چرا بازگشایی میکنید فتنه 88 دعوای موسوی و احمدی نژاد نبود  بحث با اصل نظام بود.
دکتر حسینی در پایان عنوان کرد:امروز شیوه های فتنه تغییر کرده شیوه ای به روش نفوذ که دشمن از این طریق نفوذ خواهد کرد نفوذ کننده گاهی ممکن است از طریق فرزند شهید باشد گاه شاید در لباس روحانی یا انقلابی باشد.
 
 
3001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها