خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان گفت: تصویب قطعنامه ممنوعیت ساخت و ساز در اراضی فلسطین در شورای امنیت از سوی رژیم صهیونیستی نشانه حقانیت فلسطینیان و اختلاف در بین حاکمان امریکاست.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۸۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان،حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه نماز جمعه این شهر در مسجد موسی بن جعفر(ع) افزود: تصویب این قطعنامه بدون یک رای مخالف نیز اختلاف درونی حاکمان آمریکا را برملا کرده اعتراض ترامپ و ناتانیاهو را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه این قطع نامه هم از طرف رژیم صهیونیستی اجرا نخواهد شد تصریح کرد: امیداریم بیداری افکار عمومی و وجدان بشری به جائی برسد کهرژیم اشغال گر قدس همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند از صحنه روزگار محو شود.

خطیب جمعه اردستان با اشاره به سال میلادی جدید اظهارامیدواری کرد سران کشورهای استکباری و قدرتمند جهان به این عقل و فهم برسند که در حق دیگران ظلم و تعدی نکرده و دست از مسابقه تسلیحاتیبردارند .

وی با اشاره به جنگ و درگیری در اغلب کشورهای مسلمان خاطر نشان کرد: سردمداران مدعی حقوق بشر باعث چنین جنگ هائی هستند تا اسلحه و مهمات خود را به فروش رسانده این کشورها را تضعیف نمایند.

امام جمعه اردستان با اشاره به نامه حضرت امام (ره) به گورباچف در سال 67 خاطر نشان کرد:ایشان سه نکته را مطرح کردند یکی رو آوردن به معنویات و عدم تکیه به آمریکا و شکست استخوان های کمونیست که اگر گورباچف با آن توجه می کرد شوروی از هم نمی پاشید .

دهشیری افزود: رهبر فرزانه انقلاب نیز نامه ای به جوانان غربی نوشتند که علی الرغم تلاش غربی ها اثرات خود را در بین جوانان گذاشت اما اخیراً 30 تن از کسانیکه بعضی از آن ها با فتنه 88در ارتباط بودند به ترامپ نامه نوشتند که برجام را پاره کرده تحریم های ایران را بیشتر کند که نشان از عداوت و دشمنی با ملت ایران دارد.

امام جمعه اردستان پیروزی در حلب را مطرح و آن را پیروزی ایران دانسته آتش بس سراسری در سوریه را نشانه قدرت مقاومت اعلام کرد.

وی در پایان سالروز شهادت دانشجویان در هویزه و شهادت آیت الله نمر و رحلت آیت محمدباقر شریعتی اولین امام جمعه اردستان را یادآوری و از خدمات ایشان به نظام اسلامی تجلیل کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها