خبرهای داغ:
یکی از هادیان سیاسی آذربایجان شرقی در جمع خواهران بسیجی پایگاه شهیدان لیلابی سپاه غدیر تبریز، گفت: نهم دی برای همیشه به عنوان برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده که همیشه با افتخار از این حماسه بزرگ یاد خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۹۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد پور خردمند افزود: در نهم دی، کشور در مقابل فتنه های طراحی شده استکبار جهانی و خود فروختگان داخلی با حضور حماسی و انقلابی مردم زمان شناس و با بصیرت کشورمان، ایستادگی کرد و نشان دادند که در مراحل حساس کشور یکپارچه عمل می کنند.

وی ادامه داد: در نهم دی ماه سال 88 که کشور بیش از هشت ماه دچار بحران شده بود، مردم با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب نشان دادند که همه درخواست ها و نیازهای شخصی و گروهی و حزبی خود را برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و رهنمودهای ولایت مطلقه فقیه فدا می کنند.

خردمند اظهار کرد: فتنه و فتنه گران همیشه در طول تاریخ از صدر اسلام و ولایت امیر المومنین(ع) وجود داشته و تاکنون نیز این فتنه انگیزی ها ادامه دارد و تا زمانیکه حق و باطل وجود دارد این فتنه انگیزی ها هم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مهم وجود عماریون زمان است که همچون نهم دی ماه 88 پشتیبان ولایت فقیه شدهو مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی کوبیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها