خبرهای داغ:
سردار علیزاده معاونت مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه قم
سردار علی اکبر علیزاده جانشین مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه قم در مراسم گرامیداشت حماسه نه دی در گلپایگان ،خصیصه اصلی فتنه گران را بزک کنندگان شیطان بزرگ آمریکا دانست.
کد خبر: ۸۸۰۰۴۰۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان ،سردار علی اکبر علیزاده جانشین مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه قم در دومین اجلاس مجمع شورای راهبردی بسیج شهرستان و گرامیداشت حماسه نه دی اظهار داشت: تنها حادثه ای که می تواند انقلاب مارا شکست دهد فتنه است و کشورهایی مانندآمریکا و بزرگتر از آمریکا نمی توانند به نظام وانقلاب ضربه بزنند.

وی در ابتدا خاطر نشان کرد آنچه مطرح می کند به دور از جانبداری از هر طیف و جناحی است و افزود: ما اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم و برما حرام است از جناحی طرفداری کنیم یا له و یا علیه یک جناح وارد میدان شویم.

وی بیان داشت: تنها مسئله ای که می تواند یک حکومت را در اوج قدرت سرنگون کند فقط وفقط فتنه است.

جانشین مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه قم بیان داشت: رهبر معظم انقلاب ۷ سال است به ما بصیرت می دهند که مواظب باشید فتنه دیگری رخ ندهد.

وی با اشاره به جنگهای متعدد در صدر اسلام و حوادث آن دوران گفت: حوادث گوناگونی در زمان پیامبر واقع شد ولی تنها برخی از آنها فتنه نام گرفت زیرا ماهیت جنگ ،نبرد با کفار و دشمنان بود ولی فتنه درون جامعه اسلامی اتفاق می افتاد.

سردار علیزاده تاکید کرد: سران فتنه از سران اسلام و خواص هستند ،کسانی هستند که دست آنها به بیت رهبری می رسد و به بیت رهبری رفت وآمد دارند و در زمان رسول خدا نیز فتنه گران از خویشاوندان پیامبر بودند.

وی در ادامه عنوان داشت: یکی از سران فتنه ۸۸ از جمله کسانی بود که خود را نخست وزیر امام راحل می دانست و خود را بزرگ شده بیت رهبری می دانست .

وی اذعان داشت: سران فتنه استحاله شدند و به دلایل مختلفی همچون دنیازدگی ، حسد و بخاطر القائات فرزندان خود عوض شدند ؛ اینان انسانهای قبل نیستند اما ظواهر امر را همچنان حفظ می کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: سران فتنه از بزرگان اسلام هستند و خود را در حد رهبری جامعه می دانند و شعار فتنه گران کلمه حقی است که در پشت آن باطل نهفته است.

سردار علیزاده گفت: نخست وزیری که نخست وزیر رهبر بود خود گفته بود من برای جلو گیری از تغییر خط امام وارد صحنه شدم ولی بدانید هدف اصلی آنها نابودی اصل نظام بود.

وی با اشاره به هدف اصلی تمام فتنه گران که براندازی نظام اسلامی است عنوان داشت: در زمان اغتشاش فتنه گران، شعارهای مرگ بر اصل ولایت فقیه و نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران و انجام حرکاتی مانند توهین به حضرت امام ، روزه خواری در ماه رمضان را انجام دادند ولی در ظاهر خود را ادامه دهنده خط امام نشان می دادند.

وی با اشاره به شکل گیری فتنه در اندک زمانی پس از تشکیل حکومت حضرت علی (ع) بیان داشت: جنگهای داخلی مانند جمل ۱۷ هزار کشته داد و علیرغم تلاش امیرالمومنین برای خاتمه دادن فتنه بدون جنگ ، جنگهای داخلی، کمر حکومت حضرت علی (ع)را شکست.

سردار علیزاده افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب طی هفت سال دارای سه قله و فراز می باشد که نخستین آن را در جمع دانشجویان مطرح فرموند که این فتنه متعلق به امروز نیست و یک جریان بیست ساله است یعنی درست از زمان ارتحال رهبر کبیر فرزانه و آغاز رهبری حضرت امام خامنه ای می باشد .

وی در ادامه سخنان خود گفت: دومین فراز مطالب رهبر معظم انقلاب فتنه ۸۸ است که جنگ احزاب بود جنگی که شرک و کفر و نفاق باهم متحد شدند تا نظام را به زمین بزنند و فرق مختلف مانند امریکا،اسرائیل ، انگلیس ،سلطنت طلبها ، بهایی ها و منافقین همه اصل ولایت فقیه و اصل نظام را نشانه گرفتند .

سردار علیزاده دررابطه با سومین قله از فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: سران فتنه ازاصحاب مسجد ضرار بودند قرارگاهی که برای هماهنگی دشمنان اسلام به جهت ضربه زدن حداکثری به اسلام بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب امروز نفود دشمن را یکی از تهدیدات بزرگ بیان می نمایند که منافقان این موضوع را هدایت می کنند.

وی در ادامه با اشاره به تیزبینی دیده بان انقلاب عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب بعنوان دیده بان امت اسلام ؛ مسئله نفوذ اقتصادی ،امنیتی و از همه مهمتر نفوذ سیاسی و فرهنگی را مطرح می نمایند .

جانشین مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه قم ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت : فتنه تمام نشده است و ادامه دارد وتا لا یزال با شما می جنگد تا اگر بتواند دین شمارا برگرداند .

وی با اشاره به خصوصیات نفوذیها از منظر رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: فتنه گران را باید بشناسیم و جامعه و پیرامون خود را شر آنان مصون کنیم .آگاه باشید خصیصه فتنه گران طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب این است که آنها بزک کنندگان شیطان بزرگ آمریکا هستند و سعی دارند مردم را نسبت به آمریکا خوش بین نموده و سعی بر کم رنگ کردن شعار مرگ بر آمریکا دارند.

سردار علیزاده سه خصیصه فتنه گران را طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب بیان داشت و گفت : خصیصه فتنه گران تحریف امام و تشریفاتی جلوه دادن ولایت فقیه و سکولاریزه کردن دین و فراهم نمودن زمینه بی بند وباری و زدن انگ افراطی و تندرو به مؤمنین و بچه حزب الهی ها می باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها