خبرهای داغ:
خطیب نماز جمعه گلپایگان:سازمان ملل و نوکران استکبار و رسانه ها حامیان فتنه سال۸۸ بودند
کد خبر: ۸۸۰۰۴۰۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان، امام جمعه گلپایگان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: برخی مسئولان با اکراه اسم فتنه را به کار می برند و شک دارند که دشمن به دنبال فتنه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی در نماز جمعه امروز که در مصلی برگزار شد اظهار کرد: فتنه گری در طول تاریخ همواره بوده است.

وی افزود: ما باید مراقب باشیم و در همه زمان ها با بصیرت عمل کنیم چرا که دشمن در بدنه نظام به دنبال نفوذ افراد خود است.

خطیب نماز جمعه گلپایگان با اشاره به ایستادگی و بصیرت مردم در روز نهم دی تصریح کرد: امروزه سازمان ملل و نوکران استکبار و رسانه ها برای دفاع از تکفیری ها به پیش آمده اند.

امام جمعه شهرستان ادامه داد: همین افراد پشت صحنه فتنه سال۸۸ در ایران نیز بودند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با بیان اینکه امروزه حدود چهار میلیون نفر جمعیت سوریه آواره کشورهای دیگر هستند عنوان کرد: عده ای از این پناهندگان نیز در دریای مدیترانه غرق شدند و همواره ما شاهد قراردادهای جدید تسلیحاتی در این کشورهای دیوصفت هستیم.

وی گفت: امروز تروریست ها با تاراج اموال مردم و فروش زنان و حمایت کشورهای بزرگ عربی و اروپایی به افرادشان ماهانه ۸۰۰ دلار حقوق می دهند.

امام جمعه گلپایگان با گرامیداشت روز جهادکشاورزی خاطرنشان کرد: امروز نیز به حرکت های جهادی در کشور نیازمندیم و فراموش نکنیم ملت با این جهاد همه جانبه به اینجا رسیده است.

وی با اشاره به سالروز سواد آموزی در کشور تصریح کرد: بی سوادی در کشور در حال ریشه کن شدن است و افراد زیر پنجاه سال آموزش پذیر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی خاطرنشان کرد: حدود ۸۰۰ هزار تومان برای فردی که آموزش می بیند در نظر گرفته شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها