طی سال جاری مردم مومن و متدین و شهید پرور شهرستان زرند با اهدا بیش از یکصد و شصت میلیون تومان و1700 کیلو پسته در طرح ترفیع و ساخت بارگاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مشارکت داشتند
کد خبر: ۸۸۰۰۴۱۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
به  گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛  عباس ایرانمنش   در جلسه ستاد عتبات عالیات که با حضور  امام جمعه وسایر مسئولین شهرستان  زرند در محل ستاد عتبات عالیات این شهرستان تشکیل یافت اعلام داشت  :در طی سال جاری مردم مومن و متدین و شهید پرور شهرستان زرند با اهدا بیش از یکصد و شصت  میلیون تومان و1700 کیلو پسته  در طرح ترفیع و ساخت بارگاه حضرت  اباعبدالله الحسین  (ع) مشارکت داشتند  و این امر خداپسندانه  شهرستان زرند را نسبت به جمعیتش امسال در رتبه اول قرار داده است .
مسئول ستاد عتبات عالیات زرند افزود : خدمت گذاری به ساحت اهل بیت علیهم السلام را افتخاری بزرگ برای مردم زرند دانست و تأکید کرد : اهداف تعیین شده غالباً بر اساس جذب مشارکت‌های مردمی ساماندهی شده و همیشه بر مردمی بودن فعالیت‌ها تکیه داشته است .
وی عنوان کرد: انتظار داریم تا مردم خوب شهرمان به موضوع بازسازی عتبات عالیات بیشتر توجه کنند تا اهداف معنوی ما در جهت رفاه حال زائران تحقق یابد . ایرانمنش د رخاتمه از یاری رسانی کلیه  برادران و خواهران منطقه بهشت وحدت ، دهستانهای محمد آباد ، جرجافک ، سیریز ، یزدانشهر ، ریحانشهر و سایر مناطق روستایی که در جمع آوری این نذورات با این ستاد همکاری نموده اند تقدیر و تشکر نمودند .
در ادامه حجت الاسلام ابراهیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در این ستاد اعلام داشت : عشق به امام حسین (ع) موجبات برکت در این ستاد شده است و شیعیان  هم از روی اعتقادات قلبی خود تلاش می‌کردند تا خدمات فراوانی را به عتباب مقدسه انجام دهند . ، آنها که در ساختن بارگاه نقش داشته اند عزت دنیوی و سعادت اخروی را برای خود کسب نموده اند .   وی با اشاره به اینکه مشارکت در این پروژه ها باقیات صالحات است، گفت : عنایات حضرت سیدالشهدا (ع) باعث شده که مردم به صورت خودجوش در این پروژه مشارکت کنند.
ابراهیمی  افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات در جمع آوری نذورات به شان و منزلت این امر مقدس دقت نظر دارد و وظیفه این است که فرهنگ سازی مناسب و شفاف سازی لازم را نیزداشته باشیم چرا که عتبات عالیات پناهگاه شیعیان است که ستاد بازسازی عتبات توفیق بازسازی این اماکن مقدسه را به عهده گرفته است .
صادق زاده معاون فرمانداری زرند نیز اظهار داشت  : اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات که با پشتوانه کمک های مردمی صورت گرفته، نشانه ارادت مردم ایران به آستان اهل بیت (ع) است . وی اظهار داشت در کنار مردم مسئولان هم وظیفه دارند و باید به وظیفه خود در مورد برنامه‌های دینی و مذهبی عمل کنند . ودر این راستا تبلیغات مناسب و معرفی آثار و ارزش‌های بازسازی عتبات عالیات موجب جلب مشارکت بیشتر مردم و توسعه این فعالیت‌ها می‌شود . معاون فرمانداری زرند افزود : امیدواریم که خداوند توفیق بیشتری به ستاد بازسازی عتبات عالیات بدهد .

ارسال نظرات