خبرهای داغ:
امام جمعه اسبق کلن آلمان در چرمهین گفت:

استقامت یعنی مواظب باشید و گول ترفند و لبخند دشمن را نخورید.

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان مراسم گرامیداشت 9 دی ماه روز حماسه بصیرت امت ایران در شهر چرمهین با سخنرانی حاج آقا وزیری امام جمعه اسبق شهر کلن آلمان در مسجد امام حسین(علیه السلام) شهر چرمهین برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۰۰۴۳۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان مراسم گرامیداشت 9 دی ماه روز حماسه بصیرت امت ایران در شهر چرمهین با سخنرانی حاج آقا وزیری امام جمعه اسبق شهر کلن آلمان در مسجد امام حسین(علیه السلام)شهر چرمهین برگزارشد.

امام جمعه شهر کلن آلمان طی بیان تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی دشمنی های آمریکا و هم پیمانانش را از شروع انقلاب تا به امروز تشریح کردو گفتند: امروزهمان دشمن با نیروی مضاعف به جنگ انقلاب شما آمده است ولی با ابزار های نو وسلاحهای جدید آمده تا استقامت شما را از بین ببرد .استقامت یعنی مواظب باشید و گول ترفند و لبخند دشمن را نخورید .

حاج آقا وزیری افزودند : دشمن این ابزارها را ساخته ودر اختیار فرزندان ما قرار دادند تا آنان را مورد هجمه قرار دهند و هنجارهای جامه را برای آنان ناهنجار و ضد ارزش جلو دهند و برای کشورمان از داخل دشمن بسازد در صورتی که دربی را باز نکرده است ولی در اطاق خواب فرزندانمان نفوذ کرده اند و... واین اسقامت و هوشیاری میخواهد تا در برابر این دشمن مقاومت کنیم.

در پایان ایشان به تشرح حوادث قبل از 9دی پرداختند و گفتند: دشمنان می خواستند با کمک افرادی که فریب آنان را خورده اند استهاله فرهنگی را اجراء کنند و چیزی که دنبالش بودند این بود که راه امام را از پیش پای مردم بردارند و به دنبال بی دین کردن مردم بودند و این کارها را تا 8 دی ماه کردند تا مردم را ناسپاس جلو دهند وبگویند تا مردم از رهبری بریده اند ولی مردم با حضور حماسی وبا بصیرت خود در دفاع از تاسوعا وعاشورای حسینی روز 9دی ماه این نقشه دشمن را نقش بر آب کرد .


ارسال نظرات
آخرین اخبار