حماسه یوم الله نهم دی ماه، تجلی ولایت مداری ملتی بزرگ و با بصیرت بود

فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: حماسه یوم الله نهم دی ماه، تجلی ولایت مداری ملتی بزرگ و با بصیرت بود که طومار فتنه گران را در هم پیچید.
کد خبر: ۸۸۰۰۴۴۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ حجت امیری کیا در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دهه بصیرت، اظهار داشت: دهه بصیرت از ۹دی ماه تا ۱۹دی ماه می باشد که باید در راستای بصیرت افزایی برنامه های مختلفی در سطح شهر برگزار شود.

وی ادامه داد: اتفاقی که در ۹دی افتاد در اصل یک توطئه فراگیری بود که عوامل استکبار با هدایت مزدوران داخلی توانستند یک آشوبی در سطح کشور ایجاد کنند که حضور همه‌جانبه مردم درصحنه و راهپیمایی آن‌ها این توطئه‌ها را خنثی کرد.

امیری کیا با اشاره به اهمیت روز ۹ دی در اذهان ملت ایران، اظهار داشت: مردم ایران در تمامی دوران ها شیفته خاندان عصمت و طهارت بوده و هستند و این موضوع را در عمل اثبات کردند.

 

وی  افزود:  در جریان فتنه ۸۸، فتنه گران روز عاشورای حسینی به ساحت و پرچم مقدس سید الشهداء(ع) جسارت کردند،بعد از این اقدام شرم آور فتنه گران، مردم ایران احساس کردند که باید هویت و ارادت خود را نسبت به اباعبدالله الحسین (ع) نشان بدهند.

 

فرمانده سپاه حاجی آباد بیان داشت: ملت ایران روز ۹ دی با تجمع و تظاهرات در شهرهای مختلف ایران اسلامی، نفرت و انزجار خویش را از مواضع فتنه گران اعلام کردند و با حضور میلیونی در راهپیمایی ۹ دی هویت حسینی خود را درعمل اثبات کردند .

وی خاطرنشان شد: مردم باید در آینده هم گوش به فرمان رهبری باشند تا در صورت بروز مشکلی در خصوص آن واکنش صحیح و سریعی انجام دهند.نقابهای فتنه گران در عاشوای ۸۸ کنار رفت و مردم به میدان آمدند.

 

امیری کیا با اشاره به اینکه درسال ۸۸ عده ای فریب خوردند و جریان ضد دیانت و ضد انقلاب به صورت سازمان یافته  مسائل را هدایت کردند، اظهار داشت: دشمنان نظام و اسلام سعی داشتند با فریب مردم را به خیابان ها بکشانند و از طرفی زخم خورده های نظام را به درگیری با نیروهای مدافع نظام سوق می دادند.

 

وی ادامه داد: هرچند معرکه گردان های این فتنه سعی داشتند رنگ و روی مذهبی و موجه به ماجرا بدهند، نقاب ها در عاشورای ۸۸ کنار رفت و چهره واقعی خود را به مردم خدا دوست و دین مدار نشان دادند.

 

امیری کیا گفت: هرچند شاهد هتک حرمت به امام حسین(ع) ویاران با وفایش در روز عاشورا  درتهران شدیم اما مردم مسلمان ایران بصورت یکپارچه در تمام کشور به میدان آمدند و مردم انقلابی با حضور چشم گیر و پر شور و با غیرت مساله را حل کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار