مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان اظهار کرد: هر روز ابعاد تازه‌ای از توطئه پیچیده دشمنان در فتنه 88 آشکار می‌شود که اگر وجود رهبری نبود، غلبه بر این توطئه امکان‌پذیر نمی‌شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۴۵۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حمید ماندگاری امشب در اجتماع انقلابیون جوان که به همت بسیج دانشجویی استان هرمزگان و با حضور سعید جلیلی برگزار شد، اظهار کرد: حماسه 9 دی از آن جهت در تاریخ ایران ماندگار شده که نشان دهنده پیوند عمیق میان مردم و رهبری بود و توانست بر پیچیده‌ترین توطئه دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی در طول چند دهه اخیر غلبه کند.

وی با بیان این که غلبه بر فتنه 88 جز با هدایت‌های هوشیارانه رهبر معظم انقلاب اسلامی میسر نمی‌شد، افزود: 9 دی مظهر قدرت خداوند و نصرت الهی بود که در سایه فهم بالا و درک سیاسی ملت ایران و بصیرت آنان در تبعیت از رهبری حاصل شد.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان ادامه داد: ابعاد تازه‌ای از این توطئه پیچیده هر روز آشکارتر می‌شود و هر روز نیز آحاد ملت ایران به نقش رهبری و بصیرت عمومی در جامعه برای غلبه بر توطئه‌های دشمنان بیش از پیش واقف می‌شوند.

ماندگاری خاطرنشان کرد: برگزاری همایش‌های انقلابیون جوان در بندرعباس شائبه سیاسی نداشته و در خدمت به روشنگری در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و همه دلسوزان و ولایت‌مداران به عنوان جریان انقلابی می‌توانند از ظرفیت این همایش‌ها استفاده کرده تا بتوانیم به رشد بصیرت انقلابی در جامعه کمک کنیم.

وی گفت: یکی از دستاوردهای ارزشمند برگزاری این همایش‌ها شناسایی جریان اصیل انقلاب اسلامی است تا سایر جریان‌هایی که به نام انقلاب اما فاقد تعلق خاطر واقعی به این جریان هستند، شناسایی شوند.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان تصریح کرد: حضور آگاهانه در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی بخصوص برای نیروهای انقلابی است و باید به طور مستمر آگاهی و دانش خود را در موضوعات سیاسی و اجتماعی ارتقاء دهیم.

ارسال نظرات