پدر شهید عبدالله پور مینابی گفت: 9 دی روز برچیدن بساط طاغوتیان و روز تجلی بصیرت مردم انقلابی در مقابل فتنه هاست.
کد خبر: ۸۸۰۰۴۶۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،محمد عبدالله پور مینابی زاده یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، گفت: در پاسداری از نظام و انقلابمان حاضریم هستی خود را فدا کنیم ولی نگذاریم احدی نگاه چپی به کشور و رهبرمان بیاندازد.

پدر بزرگوار شهید عبدالله پور مینابی افزود: همان طور که در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساختند و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد نمودند برای تدام انقلاب باید بصیرت و دشمن شناسی را مد نظر قرار دهیم.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

پاسدار بازنشسته نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون های ریخته شده شهداء ضامن بقاء انقلاب است و خداوند خود ضامن این خون هاست زیرا اینها برای خداوند ریخته شده اند و اگر در خط ولایت و رهبری نباشیم دچار فتنه می شویم و همواره باید از فتنه ترسید چرا که آتش فتنه روشن شود تر و خشک در آن با هم می سوزد.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه بیعت مردم با ولایت و رهبری  و حضور مردم در صحنه های انقلاب توانست فتنه ها را مهار کند افزود: درست در زمانی که فتنه گران گمان می کردند که می توانند اهداف خود را عملی کنند با حضور گسترده مردم حماسه ۹ دی برای حفظ انقلاب زقم خورد و باعث شد تا این جریان ها از بین برود و بساط طاغوتیان زمان برچیده شود و فتنه گران رسوا شوند.

پدر شهید عبدالله پور مینابی تصریح کرد: فتنه علاوه بر خسارات فوایدی هم در پی داشت و آن این بود که چهره نفاق را برملا کرد و ایمان و ثبات قدم ملت ایران را به ولایت فقیه و اقدام به موقع مردم را به اثبات رساند و موجب سرافرازی مردم و نظام در این جریان شد.

انتهای پیا/ز
ارسال نظرات