به مناسبت فرا رسیدن روز بصیرت، مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی در بیت الزهرا(س) شهرستان میناب برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۴۶۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، همزمان با سراسر کشور جمعی از عاشقان دلباخته ولایت و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس در این روز آمده بودند تا با بیعت با ولایت به دشمنان بگویند، برای پاسداری از ولایت و انقلاب تا پای جان خواهیم ایستاد.
 محمدبنی خزائی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب با میناب جنوب گفت: در این روز مردم میناب با ید واحد و شعار کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر انگلیس و داعش بهجهانیان ثابت کردند که هرگز صحنه های انقلابی را خالی نخواهند گذاشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب افزود: مردم انقلابی میناب همانند گذشته بلکه پررنگ تر و با صلابت تر در صحنه ها حاضرند و با این حضور خود لرزه بر اندام دشمنان و جهانیان انداختند.

این مقام مسئول حماسه ۹ دی را یک روز تاریخی و تجلی حماسه حضور مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی و تجلی بیعت امت با ولایت دنست و بیان داشت: ۹ دی با بعنوان یک روز تاریخی در بین مردم انقلابی نهادینه شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب نیز در این مراسم با میناب جنوب گفت: خلق حماسه ۹ دی یک درس عبرتی به خواص بی بصیرت بود تا بدانند که پیاده شدن از قطار انقلاب بر احدی جایز نیست.

سرگرد سید حسن فاطمی افزود: باید نقشه و اهداف دشمن از طریق آگاه سازی و ایجاد شناخت در بین نسل جوان وبعد از انقلاب رصد شود چرا که دشمن برای ایجاد فتنه در کشور دل بسته است.

وی خاطر نشان کرد: مردم انقلابی و با بصیرت شهرستان میناب با حضور خود اعلام داشتند که خط مستقیم ما ولایت و رهبری است و برای بر اندازی بساط دشمنان در منطقه ثابت قدم هستند.

مراسم گرامیداشت ۹دی با شعار های حماسی و راهپیمایی در مرکز شهرستان میناب همراه بود.
ارسال نظرات