نشست بصیرتی حماسه 9دی در مسجد صاحب الزمان احمد آباد بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۴۷۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، به مناسبت سالگرد گرامی داشت حماسه 9 دی نشست بصیرتی با حضور کارشناس سیاسی کشوری واستاد حوزه و دانشگاه از قم ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی و بخشدار بخش مرکزی وبسیجیان و اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف احمد آباد بهاباد برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید محمد رضا حسینی قدیری در سخنانی با گرامی داشت حماسه 9 دی به بیان وقایع ان روز در سال 88 پرداخت و گفت : کشور آمریکا برای فتنه 88 چندین ماه و چندین سال تلاش کرده بود تا نظام جمهوری اسلامی ایران را براندازد ولی در این راه با استقامت مردم ایران روبه‌رو شد و مردم با تکیه به رهبری، کارشکنی آنان را با شکست روبه‌رو کردند و از این رو این روز بسیار گرانقدر و مهم برای ملت ایران است.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد : در 9 دی سال 88 مردم به آیات خداوند عمل کرده و با حضور گسترده خود آتش فتنه را خاموش کردند اما آنچه که تعجب همگان را برمی‌انگیزد این مسئله است که چرا عده‌ای باز بصیرت خود را بدست نمی‌آورند.

وی 9 دی را از اوراق طلایی و زرین اسناد تاریخ انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: قیام ولایت‌مداری ملت ایران در چنین روزی در فضای جهان طنین‌انداز شد و مردم نشان دادند که با حضور آگاهانه و یکپارچگی خود شادی استکبار را به عزا تبدیل کردند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است تصریح کرد: دشمن روزی نشده که برای انقلاب نقشه نکشد بنابراین آنان با برنامه‌ها و ابزارهای مختلف درحال برنامه‌ریزی بوده و در صدد ضربه زدن به نظام هستند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب به دنبال منافع خود هستند اذعان داشت: در مباحث گوناگون برای همه روشن شده است که نمی‌شود به دشمنان انقلاب اعتماد کرد و این موضوع را تاریخ ثابت کرده است.

حجت الاسلام قدیری در این نشست قدرت ، ثروت،تکنولوژی و سایر تجهیزات و امکانات پیشرفته آمریکا در دنیا را مصداق"زهره الحیاه الدنیا" عنوان نمود و با اشاره به این آیه قرآن مبنی بر اینکه" همه آنچه را که ما در دست کفار از امکانات و تکنولوژی دادیم اینها شکوفه هایی اشت زیباکه شما را جذب می کند ولی عمر این شکوفه ها کوتاه است و زود از بین میروند" به تشریح سه ویژگی که عامل برتری و قدرتمندی آمریکا شده است پرداخت.

قدیری با بیان اینکه اقتصاد آمریکا از طریق فروش تسلیحات نظامی به کشورهای عربستان ،کویت و گروه داعش شکوفا می شود،نابود کردن دنیا و به خاک و خون کشیدن ملت های دیگررا دومین ویژگی که عاملقدرت برتر اقتصادی و سیاسی آمریکا می شود اذعان نمود.

سخنران نشست با اشاره به آیه "لایزالون یقاتلونکم حتی یردوکم ان دینکم" مبنی بر اینکه کافران با شما می جنگند تا شما را از دین و مسیر حق خارج کنند با توجه به آیه" و لا تطع الکافرین و جاهدهم جهادا کبیرا " جهاد کبیر را تنها راه عبور از پیچ تاریخی انقلاب و وظیفه امروز ما در مقابل دشمن اعلام نمود و جهاد در عرصه سیاسی ،فرهنگی و اقتصادی را عرصه های جهادکبیر عنوان نمود.

هادی سیاسی با اشاره به سخن امام علی (ع) که "کسانی که از جهادکبیر سر بزنیم خداوند لباس ذلت را بر تن آنها می پوشاند" در تشریح جهادکبیر در عرصه فرهنگی اقتصادی با بیان نفوذ آمریکا از طریق و روشهایی غیر انتظار ما ،حمایت و استفادهاز تولیدات داخل کشور را مصداق آن عنوان و عزت ،امنیت و اقتدار امروز کشور ایران را مرهون ولایت و رهبری امام خامنه ای(مده الظله) که به فکر نجات کل دنیا از نظام سرمایه داری است، بیان نمود.

ارسال نظرات