امام جمعه موقت اردکان :

تا فتنه گران از عملکرد خود ابراز پشیمانی نکنند نباید تطهیر شوند / برخورد قاطع با عاملان حقوق های نجومی خواسته مردم است

امام جمعه موقت اردکان با اشاره به راه افتادن جریانی در کشور که قصد دارند فتنه گران و حامیانشان را تطهیر کنند گفت : تا فتنه گران از عملکرد خود ابراز پشیمانی نکنند و همچنان طلبکارانه حرف بزنند نباید اجازه داد که تطهیر شوند .
کد خبر: ۸۸۰۰۴۷۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی محیطی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و همچنین سالروز قیام مردم قم در نوزدهم دی ماه سال 1356 گفت : حضور حماسی مردم انقلابی ، تمام نقشه ها و توطئه های فتنه گران و حامیانشان را خنثی کرد .

وی اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران هم در پیدایش ، هم در کیفیت و هم در انگیزه مردم با انقلاب های دیگر دنیا متفاوت است .

امام جمعه موقت اردکان افزود : مردم ما برای احیای دین و ارزشهای دینی و برای مبارزه با ظلم و تبعیض انقلاب کردند لذا برنامه های دشمن هم در مقابل انقلاب ما با انقلاب های دیگر متفاوت تر و جدی تر است .

وی گفت : دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون فتنه ها و نقشه های زیادی برعلیه انقلاب ما طراحی کرده است و با کمک برخی از عناصر داخلی برای براندازی نظام اقداماتی را انجام داده است که به فضل خداوند و مدیریت و درایت رهبر معظم انقلاب و حضور بجا ، با بصیرت و آگاهانه مردم در همه صحنه ها هیچکدام از این فتنه ها به نتیجه دلخواه دشمن نرسید .

حجت الاسلام والمسلمین محیطی افزود : همه اینها حاکی از هوشیاری و بیداری ملت و بصیرت مردم و تکیه بر قدرت لایزال الهی است .

وی اظهار داشت : در فتنه 88 به بهانه تقلب در انتخابات مردم را به خیابان کشاندند و چون فضا غبارآلود بود عده ای فریب آنها را خوردند و با از بین بردن اموال عمومی و توهین به مردم کار را به جایی رساندند که طرفداران آنها علنا در ماه مبارک رمضان روزه خواری کردند و به مقدسات و ارزشها بی احترامی و جسارت کردند و فتنه گران سکوت کرده و این اقدامات را محکوم نکردند .

امام جمعه موقت اردکان افزود : فتنه 88 با صف آرایی عناصر داخلی و خارجی و حمایت آشکار آمریکا و اروپایی ها هزینه های سنگینی برای نظام داشت .

وی گفت : در اکثر انقلاب های مخملی در سراسر دنیا دشمن پیروز شده است اما آنها باور نمی کردند که انقلاب مخملی در ایران اینگونه شکست بخورد .

حجت الاسلام والمسلمین محیطی گفت : مردم ما در 9 دی 88 با حضور حماسی خود نشان دادند که تا آخر پای اسلام ، ارزشها و ولایت ایستاده اند .

وی تصریح کرد : بصیرت و آگاهی نیاز امروز ماست چرا که جریانی در کشور به راه افتاده است که قصد دارند فتنه گران و حامیانشان که انقلاب و کشور را تا لبه پرتگاه بردند را تطهیر کنند .

امام جمعه موقت اردکان اظهار داشت : ما در این خطبه نماز جمعه اعلام می کنیم که تا فتنه گران از کارهای خودشان ابراز پشیمانی نکردند و همچنان طلبکارانه حرف می زنند نباید اجازه داد که این افراد از عملکردهایشان تطهیر شوند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رسیدگی دیوان محاسبات اداری به پرونده حقوق های نجومی گفت : بر اساس اعلام دیوان محاسبات اداری تاکنون 98 درصد از حقوق های نجومی توسط دستگاه قضا به بیت المال برگردانده شده است .

حجت الاسلام والمسلمین محیطی افزود : ما نمازگزاران از مسئولان محترم دستگاه قضایی می خواهیم که با عاملان اصلی این تخلفات با شدت برخورد کنند و نتیجه را نیز به مردم اعلام نمایند .

تأکید بر اهمیت نماز در دین اسلام ، گرامیداشت سالروز شهادت حماسی شهدای هویزه ، سالروز ابلاغ پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به گورباچف رهبر شوروی سابق ، گرامیداشت سالروز شهادت شهید ستاری فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت اولین سالگرد شهادت مظلومانه آیت الله باقر النمر به دست حاکمان ظالم رژیم آل سعود از دیگر مباحثی بود که امام جمعه موقت اردکان به آنها پرداخت .

ارسال نظرات