خبرهای داغ:
امام جمعه قهستان با بیان اینکه برخی مسئولین شهرستان درمیان فاقد بصیرت انقلابی هستند، گفت: جای تاسف است که برخی از مسئولین شهرستان درمیان هنوز موضع خود را نسبت به فتنه 88 مشخص نمی کنند و می گویند "از نقش انگلیس و آمریکا در فتنه 88 اطلاعاتی ندارم".
کد خبر: ۸۸۰۰۴۹۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین مصیب خزاعی در مراسم 9 دی شهر قهستان با بیان اینکه انقلاب شد تا عدالت در کشور انجام و هر کسی جایگاه واقعی و حقیقی خود را پیدا کند، گفت: فتنه 88 دشمنی که از انقلاب و نظام ما ناامید شده بود را مجدد امیدوار کرد.

 

وی افزود: مردم در 9 دی باعث ناامیدی دشمنان شدند از همین رو جامعه باید به گونه‌ای باشد که در تمامی فتنه‌ها، توطئه‌ها و اتفاقات بتواند صراط مستقیم را بشناسد.

 

امام جمعه قهستان اضافه کرد: دشمن چشم دیدن انقلاب اسلامی را نداشت و ندارد و به دنبال آن با بی بصیرتی برخی خواص عوامل نفوذ دشمن به کشور باز شد.

 

وی با بیان اینکه افرادی که امید می رفت مایه امید جامعه باشند از انقلاب فاصله گرفتند، گفت: در فتنه 88 دشمن بسیار هزینه کرد تا از آب گل آلودی که در جامعه بوجود آمده بود ماهی بگیرد که با هوشیاری رهبری و مردم تمام توطئه های دشمن نقش بر آب شد.

 

وی اذعان داشت: همیشه از خودی دانا و دشمن نادان ضربه خوردیم.

 

وی افزود: برخی می گویند چرا باید سران فتنه در حصر باشند. آیا غیرت مردم می‌گذارد که خائن‌ترین خائنان که هیچ رحمی به مردم نکردند جلوی چشم مردم راه بروند؟ بهترین جایی که نظام به آن‌ها ارفاق کرده همین حصر است و حداقل مجازات سران فتنه اعدام است.

 

وی افزود: سران فتنه حداقل 10 سال قبل زمینه فتنه 88 را می چیدند.

 

وی با بیان اینکه عوامل داخلی فتنه خود و مردم کشور را به آمریکا و انگلیس فروختند، گفت: جای تاسف است که برخی از مسئولین شهرستان درمیان هنوز موضع خود را نسبت به فتنه 88 مشخص نمی کنند و می گویند "از نقش انگلیس و آمریکا در فتنه 88 اطلاعاتی ندارم".

 

خزاعی اذعان داشت: برخی از مسئولین تا اسم نه دی را می شنوند سست می شوند و افراد و مسئولینی که با نه دی مشکل دارند، بصیرت ندارند و بصیرت یعنی بیداری، هوشیاری و اینکه دشمن را به خوبی بشناسیم.

 

وی تصریح کرد:حماسه نهم دی روزی است که بیعتی دوباره با نائب به حق امام زمان (عج) توسط مردم صورت گرفت.

 

امام جمعه قهستان در پایان با بیان اینکه یکی از وظایف مهم و اصلی خواص بصیرت دهی و بصیرت افزایی است، گفت: در فتنه 88 برخی از خواص من جمله آقای هاشمی سکوت را اختیار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها