خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه درمیان با بیان اینکه فتنه جدید در کشور فتنه اعتماد به آمریکا است، گفت: از ۱۰۰ سناتور آمریکایی درباره برجام، 99 نفر آن ها به دشمنی با ایران رای داده اند و آن یک نفر نیز در آن جلسه حاضر نبوده است.
کد خبر: ۸۸۰۰۴۹۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد حسین خدادادی با بیان اینکه 9 دی وابسته به جریان خاصی نیست، گفت:نه دی به برکت ولایتمداری مردم و هوشیاری رهبری به انجام رسید.

 

فرمانده سپاه درمیان با اشاره به اینکه با نگاه به اسناد مشاهده می‌کنیم که سران فتنه حداقل 10 سال سابقه دارند و زمینه‌ساز فتنه 88 بوده‌اند، تصریح کرد: دشمن از دو دستگی بوجود آمده بعد از انتخابات 88 سوء استفاده کرد.

 

 وی اضافه کرد:  خسارت فتنه 88 با 8 سال دفاع مقدس برابری می کند.

 

خدادادی  با بیان اینکه بسیاری از تهدید ها و فشار ها بعد از فتنه 88 شروع و تشدید شد، گفت: فتنه جدید در کشور فتنه اعتماد به آمریکا است و برخی در کشور برای نفوذ همه جانیه آمریکا در کشور فرش قرمز پهن کرده‌اند.

 

وی به برجام اشاره کرد که دشمنی آمریکا به وضوح مشاهده می شود و در ادامه گفت: از ۱۰۰ سناتور آمریکایی درباره برجام، 99 نفر آن ها به دشمنی با ایران رای داده اند و آن یک نفر نیز در آن جلسه حاضر نبوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: نه دی روز اعلام بیزاری از فتنه گران و دشمنان اسلام است و راه نجات از فتنه ها؛ بصیرت و پیروی از ولایت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها