خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا:
امیری نژاد بیان کرد: برخی بعد از اینکه چندین سال از این فتنه سپری می شود نه تنها فتنه را محکوم نمی کنند بلکه آن را جزو افتخارات خود می دانند و بعضی دیگر می خواهند آن را به دست فراموشی بسپارند در حالیکه این فراموشی، خیانت است .
کد خبر: ۸۸۰۰۵۰۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا  مرتضی امیری نژاد در گردهمایی بصیرتی حوزه خواهران حضرت زینب (س)، فتنه 88 را پیچیده ترین فتنه بعد از پیروزی انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول35 سال عمر خود حوادث و فتنه های زیادی را به خود دیده بود، اما فتنه 88 پیچیده ترین و خطرناک ترین فتنه در طول عمر پُر برکت انقلاب اسلامی ایران بود.  
وی با بیان اینکه فراموشی فتنه 88  خیانتی بزرگ در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی است تاکید کرد: برخی بعد از اینکه چندین سال از این فتنه سپری می شود نه تنها فتنه را محکوم نمی کنند بلکه آن را جزو افتخارات خود می دانند و بعضی دیگر می خواهند آن را به دست فراموشی بسپارند در حالیکه این فراموشی، خیانت است .   
امیری نژاد تصریح کرد: 9 دی مانور عظیم میثاق امت با ولایت بود و این حضور حماسی مردم  به دشمنان نظام فهماند که اعتقادات و آرمان های نظام خط قرمز ملت است و اجازه نخواهند داد ذره ای به اعتقادات آنهااهانت شود .  
وی یکی از شاخصه‌های این روز را مجهز شدن امت به ایمان قوی و پشتیبانی دلگرم‌کننده مبانی معنوی توصیف کرد و گفت: هیچ حرکتی جز وفاداری به امام حسین (ع) و آرمان آن حضرت نمی‌توانست این ملت دلداده را چنین به صحنه بیاورد در حالی که امت اسلامی در یک زایش واقعی چنان بساط فتنه‌گران را برچیدند که برای همیشه حاکمیت بی‌بصیرت آنها به انحلال و انحطاط افتاد.
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا، از 9 دی به عنوان تبلور عشق و ارادت واقعی به اهل بیت عصمت و طهارت یاد کرد و افزود:‌ در 9 دی این ملت کاری کردند که برای همیشه در تاریخ این نظام ماندگار و جاودانه می‌ماند.
وی در پایان به دستاوردهای داخلی و جهانی حماسه 9 دی اشاره نمود و اظهار داشت : از کنار رفتن نقاب از چهره نفاق آلود سران فتنه، عمق بخشی و بصیرت افزایی، افزایش مشروعیت و جایگاه مردمی نظام، غربالگری انقلابیون واقعی از مدعیان دروغین، عافیت طلبان و مصلحت اندیشان را می توان از دستاوردهای داخلی و جهانی حماسه 9 دی دانست.
2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها