خبرهای داغ:
همزمان با سی‌امین سالگرد فرا رسیدن عملیات کربلای چهار:

نود و یکمین شب خاطره شهدای دفاع مقدس شهرستان قزوین برگزار شد

همزمان با سی‌امین سالگرد فرا رسیدن عملیات کربلای چهار نود و یکمین شب خاطره شهدای دفاع مقدس شهرستان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۵۰۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین همزمان با سی‌امین سالگرد فرا رسیدن عملیات کربلای چهار٬ نود و یکمین شب خاطره شهدای دفاع مقدس شهرستان قزوین دیشب در حسینیه امامزاده اسماعیل قزوین برگزار شد.
این مراسم با مجری‌گری نظام‌اسلامی مجری رادیو و تلویزیون شبکه‌های سراسری و خاطره‌گویی پنج نفر از رزمندگان حاضر در عملیات کربلای چهار صورت گرفت.
یکی از ویژگی‌های برجسته در این مراسم شب خاطره٬ حضور چهار نفر از روحانیان قزوین در جمع پنج نفره خاطره‌گویان بود؛ چراکه مطابق اظهارات رزمندگان دوران دفاع مقدس قزوین٬ در عملیات کربلای چهار علاوه بر ۵۰ نفر برادر از خانواده‌های مختلف قزوینی در کنار یکدیگر٬ بیش از ۳۰ نفر روحانی و طلبه علوم دینی نیز حضور داشتند.
اجرای زیبای یک گروه دو نفر تئاتر با لباس غواصی و به صورت بدون کلام٬ همزمان با خاطره‌گویی رزمندگان بود زیرا مطالب ارائه شده از سوی راویان دفاع مقدس را برای حاظران در مراسم نود و یکمین شب خاطره دفاع مقدس در قزوین تداعی کرده و روایت را ملموس‌تر جلوه می‌داد.
نقش اثرگذار رزمندگان قزوینی در عرصه غواصی عملیات کربلای چهار یکی از نکاتی بود که به صورت برجسته در کلام راویان دفاع مقدس مشاهده می‌شد.
همزمان شدن سی‌امین سالگرد عملیات کربلای چهار با سالروز حماسه ۹ دی به عنوان روز تجدید عهد امت با ولایت فقیه و رهبر انقلاب اسلامی یکی دیگر از نکات مورد توجه در این مراسم بود که از سوی خاطره‌گویان به آن اشاره شد.
رزمندگان دوران دفاع مقدس و رزمندگان حاضر در جبهه‌های مدافعان حرم در کنار یکدیگر نیز در مراسم شب خاطره شهدای کربلای چهار بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها